بازداشت داماد فراری به اتهام قتل پدرزن
مردی که به دلیل اختلاف با همسرش، پدر او را در یک نزاع به قتل رسانده است، دستگیر شد.

اختلاف با همسر، دلیل قتل پدر زن

 وقوع درگیری منجر به جرح در منطقه افسریه ساعت ٢٤ روز چهارم ماه جاری به کلانتری افسریه اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به نام «عباس.م» (٥٦ ساله) در یک نزاع از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به‌شدت مجروح شده است. با وجود انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، ساعت دو بامداد روز بعد به مأموران اطلاع داده شد «عباس» به علت خونریزی شدید و شدت جراحات فوت شده است؛ به همین دلیل موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل اعلام شد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ٢٧، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. دختر مقتول در اظهاراتش عنوان کرد قتل پدرش توسط همسر ٣٩ساله‌اش به نام «رامین.‌س» انجام شده است. این دختر در اظهاراتش عنوان کرد: «علت درگیری پدر و همسرم، اختلاف قبلی همسرم با من بود. 

شب حادثه، رامین با پدرم تماس گرفت و او را به داخل کوچه کشید. رامین همراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود. در آنجا رامین با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم کرد و شاهرگ وی را زد و سریع از محل متواری شد».کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت متهم در خیابان ١٥متری افسریه اطلاع پیدا کردند او پس از ارتکاب جنایت، از آنجا متواری شده است؛ به همین دلیل اقدامات برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز و مشخص شد متهم به شهر محمودآباد استان مازندران متواری شده اما در فاصله زمانی کوتاهی این شهر را به مقصدی نامشخص ترک کرده است. 

در شرایطی که خانواده «رامین» مدعی بودند از او بی‌اطلاعی هستند، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر اردبیل شدند. با توجه به احتمال تلاش متهم برای خروج غیرقانونی از کشور، بلافاصله نیابت قضائی اخذ شد و کارآگاهان به اردبیل اعزام و در ساعت ١٥ روز دوشنبه موفق به دستگیری وی شدند.

 سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «متهم در همان اظهارات اولیه به ارتکاب جنایت و قتل پدرزن خود اعتراف کرد و با توجه به اعتراف صریح متهم و شواهد و دلایل به‌دست‌آمده، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص‌شدن علت اصلی درگیری منجر به جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت».

 

منبع: روزنامه شرق