تصادف سرویس مدرسه
در این حادثه خودرو پراید با چهار سرنشین با خودرو پزو 405 با یک سرنشین برخورد کرده بود. در خودرو پراید سه دانش آموز دختر 8 ساله حضور داشتند که دو نفر آنها به همراه راننده از خودرو خارج شده و...

نخستین حادثه برای سرویس مدارس رخ داد

 سخنگوی سازمان آتش نشانی از مجروح شدن سه دختر دانش آموز در تصادف سرویس مدرسه در دومین روز سال تحصیلی خبر داد. به نقل از میزان،جلال ملکی با اشاره به وقوع اولین جادثه برای سرویس مدارس در شهر تهران گفت: ساعت 6:36 صبح امروز وقوع تصادف دو دستگاه خودرو در شهرک راه آهن به سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه خودرو پراید با چهار سرنشین با خودرو پزو 405 با یک سرنشین برخورد کرده بود. در خودرو پراید سه دانش آموز دختر 8 ساله حضور داشتند که دو نفر آنها به همراه راننده از خودرو خارج شده و به صورت سطحی از ناحیه سر و صورت زخمی شده بودند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، دختر دانش آموزی که در صندلی جلو خودرو نشسته بود داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از ابزار این فرد را از داخل خودرو خارج کردند.مصدومان این حادثه به اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی با بیان اینکه راننده مدعی بود راننده سرویس مدرسه است، تاکید کرد: در سال های گذشته رانندگان سرویس مدرسه دارای تابلو و برچسب مخصوص بودند و ایمنی خودرو آنها مورد بررسی قرار می گرفت. این موضوع می توانست در حمل و نقل ایمن دانش آموزان موثر باشد.

 

 

منبع: سلامت نیوز