زورگیری 3 پسر پولدار برای تهیه بنزین
سه پسر جوان که برای تفریح به شمال رفته بودند، در راه وقتی متوجه شدند بنزین خودروی‌شان تمام شده و پولی هم در بساط ندارند، تصمیم به زورگیری از مسافر میانسالی گرفتند.

 زورگیری 3 جوان برای تهیه بنزین

سه پسر جوان که برای تفریح به شمال رفته بودند، در راه وقتی متوجه شدند بنزین خودروی‌شان تمام شده و پولی هم در بساط ندارند، تصمیم به زورگیری از مسافر میانسالی گرفتند.جوان راننده که همراه با دوستانش از سفر یک‌هفته‌ای‌شان به تهران بر‌می‌گشتند، زمانی که چشمش به عقربه بنزین خودروی پژو افتاد، شوکه شد. درجه بنزین حکایت از آن داشت که تا لحظاتی دیگر خودروشان بنزین تمام می‌کند، این در حالی بود که هرچه پول داشتند در این سفر خرج کرده بودند. از طرفی کارت‌های عابربانک‌شان را در ویلا جا گذاشته بودند و رویی نداشتند که با خانواده‌شان تماس بگیرند و درخواست پول کنند.پسران جوان که وضع مالی خوبی داشتند برای رسیدن به خانه‌های‌شان تصمیم گرفتند به‌هر‌ترتیب که شده پول بنزین را فراهم کنند. 

به همین خاطر مرد میانسالی را که در کنار جاده به انتظار رسیدن یک خودرو ایستاده بود سوار کردند و بعد از طی مسافتی با تغییر مسیر او را به محل خلوتی کشاندند. سرنشینان پژو که تنها پول‌های مرد میانسال را می‌خواستند، با تهدید او را وادار کردند 50 هزار تومان پولی که با خود دارد را به آنها بدهد. بعد از آن مرد میانسال را در کنار خیابان رها کردند و به امید رسیدن به پمپ بنزین به راه افتادند.

همزمان مرد میانسال هم خودش را به مأموران گشت پلیس رساند و ماجرای زورگیری پژوسواران را تعریف کرد. بلافاصله مأموران وارد عمل شدند و با توجه به مشخصاتی که این مرد در اختیارشان گذاشته بود، ساعتی بعد خودروی پژو را شناسایی کردند اما با دستور ایست مأموران، سرنشینان خودرو تصمیم به فرار گرفتند تا اینکه در جریان یک تعقیب و گریز دستگیر شدند.سه سرنشین خودرو پس از دستگیری به دادسرای تهران فرستاده شدند و در بازجویی گفتند که سرقت را تنها به خاطر تهیه بنزین انجام داده‌اند.

 

منبع: روزنامه ایران