حالم مساعد نبود، مادر و برادرم را آتش زدم
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شوش گفت: یک جوان 25 ساله در حالی که حال مساعدی نداشت، مادر و برادر خود را در خواب به آتش کشید.

 جوان 25 ساله  مادر و برادر خود را در خواب به آتش کشید 

رضا معمارزاده اظهار کرد:‌ حدود ساعت 12 شب شنبه (17 مهر) از سوی شهروندان یک حادثه آتش‌سوزی در روستای ابوذر غفاری (کوی عمله تیمور) به اورژانس 115 شوش اطلاع داده شد. نیروهای اورژانس با حضور در صحنه حادثه که یک منزل مسکونی بود مشاهده کردند که یک جوان حدود 25 ساله جلوی در منزل ایستاده و مانع ورود همسایگان به منزل و نجات دو فردی که دچار آتش‌سوزی شده بودند، می‌شود.

وی افزود: ‌این جوان که حال مساعدی نداشت در نهایت توسط مردم مهار شد و نیروهای اورژانس توانستند به درون منزل رفته و دو مصدوم با سوختگی شدید را به آمبولانس انتقال دهند.

معمارزاده ادامه داد:‌ مصدومان این حادثه یک زن 63 ساله با 100 درصد سوختگی و یک مرد جوان 35 ساله با 30 درصد سوختگی بودند که پس از انتقال به بیمارستان نظام مافی شوش، به بیمارستان طالقانی اهواز انتقال یافتند.

وی گفت: ‌آنچه از مصدوم جوان این حادثه شنیدیم این بود که برادر جوان وی که به اعتیاد دچار است، زمانی که این دو فرد در خواب بوده‌اند، روی آنها بنزین ریخته و آنها را به آتش کشیده است. مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شوش اظهار کرد:‌ حال مادر خانواده بسیار وخیم گزارش شده است.




منبع : خبرگزاری ایسنا