مرگ مشکوک زنی 35 ساله در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از مرگ مشکوک زنی 35 ساله در یکی از خیابان‌های شهر همدان خبر داد. 

اقدام به خودکشی 4 نفر در کمتر از 24 ساعت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه طی هفته گذشته 4 نفر در کمتر از 24 ساعت در همدان اقدام به خودکشی کرده و 3 نفر از آنها فوت شده‌اند، اظهار کرد: از این میان یک خانم 28 ساله نجات پیدا کرده و خودکشی ناموفقی داشته است.وی تصریح کرد: متأسفانه یکی از خودکشی‌کنندگان دکتر فخاریان بوده که خود را حلق آویز کرده است همچنین یک مرد 63 ساله و خانم 47 ساله نیز خود را به این روش از بین برده‌اند.

 
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از مرگ مشکوک زنی 35 ساله در یکی از خیابان‌های شهر همدان خبر داد. سرهنگ پژمان قویمی اظهار کرد: رأس ساعت 6:30 صبح روز یک‌شنبه 9 آبان ماه، ساکنان کوچه جاوید واقع در خیابان آرام متوجه وجود جسدی در این منطقه می‌شوند.

وی با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی اهالی منطقه مذکور، عوامل کلانتری شماره 15 به محل کشف جسد اعزام شدند، افزود: متوفی فردی با موهای طلایی، کفش‌های اسپرت خط دار، مانتو مشکی و شلوار جین بوده است اما اهالی محل موفق به شناسایی این خانم 35 ساله نشده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مرگ این خانم مشکوک است و هنوز مشخص نیست قتلی در کار بوده یا نه و جسد در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

وی در ادامه درباره دو مورد مرگ مشکوکی دو زن که طی چند ماه اخیر در پل رسالت و نیازمند به وقوع پیوسته بود، اعلام کرد: بنا به درخواست خانواده‌های متوفیان، مجاز به نشر جزئیات و چگونگی مرگ نیستیم.

خودکشی 4 نفر در کمتر از 24 ساعت


فرمانده انتظامی شهرستان همدان در بخش دیگری با بیان اینکه طی هفته گذشته 4 نفر در کمتر از 24 ساعت در همدان اقدام به خودکشی کرده و 3 نفر از آنها فوت شده‌اند، اظهار کرد: از این میان یک خانم 28 ساله نجات پیدا کرده و خودکشی ناموفقی داشته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه یکی از خودکشی‌کنندگان دکتر فخاریان بوده که خود را حلق آویز کرده است همچنین یک مرد 63 ساله و خانم 47 ساله نیز خود را به این روش از بین برده‌اند.


منبع: ایسنا