کودک 12 ساله ای که 21 موتورسیکلت را دزدیده بود دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری کودک 12ساله ای خبر داد که دست به سرقت موتورسیکلت می زد و به 21 فقره سرقت اعتراف کرده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری کودک 12ساله ای خبر داد که دست به سرقت موتورسیکلت می زد و به 21 فقره سرقت اعتراف کرده است. سرهنگ" اكبر ادبي" گفت: در پي چندين فقره سرقت موتورسيكلت و دوچرخه ماموران انتظامي اين شهرستان دستگيري سارق يا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. 

وي افزود: پس از چند روز كار اطلاعاتي ، ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق شدند با شگردهاي پليسي يك کودک را شناسائي و با هماهنگي مقام قضايي او را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل کنند.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان سيرجان گفت: اين کودک 12 ساله كه در يك خانواده بد سرپرست زندگي مي كند و پدر و مادرش دچار اعتياد هستند براي امرار معاش اقدام به سرقت مي كرده است.

سرهنگ ادبي خاطرنشان کرد : اين سارق 12 ساله در بازجوئي هاي تخصصي ماموران پليس آگاهي به 19 فقره سرقت موتورسيكلت و دو فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر سيرجان از نقاط مختلف خلوت و كم تردد اعتراف کرده است.

وي اظهار کرد : در جريان بررسي اين سرقت ها ماموران با اقدامات اطلاعاتي يک مالخر كه اهل شهرستان رفسنجان است ، را نيز شناسائي و دستگير کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان سيرجان از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سريعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.
 
منبع: