حادثه سقوط اتوبوس زائران یزدی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد از فوت دو تن از مجروحان حادثه سقوط اتوبوس زائران یزدی در محور اقلید ـ یاسوج در بیمارستان آباده خبر داد.

حادثه سقوط اتوبوس زائران یزدی

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد از فوت دو تن از مجروحان حادثه سقوط اتوبوس زائران یزدی در محور اقلید ـ یاسوج در بیمارستان آباده خبر داد.احمد دهقان اظهار داشت: حادثه سقوط اتوبوس حامل زائران یزدی به دره‌ای در محور اقلید ـ یاسوج، 26 کشته و 21 زخمی داشت که با فوت دو نفر دیگر از مجروحان بستری در بیمارستان آباده، آمار کشته‌شدگان به 28 نفر رسید. 

وی افزود: این مجروحان به دلیل شدت ضربات وارد شده به سر و ضربه مغزی شدید جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد یادآور شد: ضریب هوشیاری این دو مصدوم حادثه بسیار پایین بود و از زمان وقوع حادثه تا صبح امروز به دستگاه متصل بودند اما هر دوی آنها صبح امروز فوت شدند.

وی با اشاره به انتقال 13 مجروح در روز گذشته به یزد و ترخیص دو مجروح دیگر در روز گذشته، عنوان کرد: با فوت دو نفر از مجروحان در بیمارستان آباده، اکنون فقط چهار نفر از مصدومان حادثه در بیمارستان‌های خارج از استان هستند که به محض بهبود وضعیت، به یزد منتقل خواهند شد.

دهقان خاطرنشان کرد: حال یکی دیگر از بیماران بستری در بیمارستان یاسوج نیز وخیم است که امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد بهبودی شرایط وی باشیم.

 


منبع: خبرگزاری فارس