دختر 2 ساله ام گمشده است
خانواده زهرا کوچولو 11 روز است که از دخترشان بی‌خبرند و حالا از مردم می‌خواهند درصورتی که از دخترشان خبری دارند آنها را از نگرانی درآورند.

دختر 2 ساله ام گمشده است

 
خانواده زهرا کوچولو 11 روز است که از دخترشان بی‌خبرند و حالا از مردم می‌خواهند درصورتی که از دخترشان خبری دارند آنها را از نگرانی درآورند.نگرانی در چشم‌هایش موج می‌زند، 11 روز است که دخترش را ندیده و از حال و روزش بی‌خبر است.حالا تصور 11 روز انتظار برای پدری که لحظه‌ای از دخترش دور نبوده برایش غیر قابل تحمل است. از زمانی که فهمید، دختر 2 سال و 4 ماهه‌اش ناپدید شده، کار را رها کرد و جست و جو برای یافتن او را آغاز کرد. یک پایش در دادسرا و اداره آگاهی است و یک پایش جست‌و‌جو در خیابان‌ها تا شاید ردی از زهرا به‌دست آورد.
 
دیروز برای چندمین بار به دادسرا آمده بود تا ببیند آیا سرنخی از زهرا به‌دست آمده است یا نه. مرد جوان می‌گوید: 23 آبان امسال، ساعت4 بعدازظهر دخترم به همراه مادرش و خواهرم و یکی از اقوام برای خرید به بازار شهرک احمدیه درحوالی عبدل آباد رفتند. همسرم مقابل مغازه‌ای ایستاد تا لباس‌ها را ببیند که دست زهرا از دستش رها شد و بعد از چند لحظه متوجه شدند که بچه نیست. تمام بازار را برای یافتن زهرا زیر و رو کردند اما هیچ اثری از او به‌دست نیامد. زهرا آخرین بار شلوار مخمل زرشکی، پیراهن بنفش و کلاه صورتی به تن داشت؛ دختری با موهای فرفری کوتاه و بور.
 
او ادامه می‌دهد: نیم ساعت بعد از ناپدید شدن زهرا، خواهرم با من تماس گرفت و خبر گم شدن دخترم را داد. با شنیدن این حرف کارم را رها کردم و خودم را به محل رساندم. با کمک همسایه‌ها و مردم محل تمام کوچه‌ها و خیابان‌ها را جست و جو کردیم. عکس زهرا را در فضای مجازی و خیابان‌ها پخش کردیم اما هیچ اثری از دخترم نیست.ازهمان روزهم در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده و مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی نیز در حال رسیدگی به این پرونده هستند.




منبع: ایران آنلاین