چاقوکشی عاشقانه در دانشکده هنر
پسری که پس ازشنیدن پاسخ منفی خواستگاری از پدر دختر مورد علاقه‌اش به دانشگاه محل تحصیل این دختر رفته و با ضربات چاقو او را در سر کلاس مجروح کرده بود، توسط عوامل حراست دانشگاه دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

چاقوکشی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی

حوالی ساعت 19 روز پنجشنبه خبری مبنی بر وقوع چاقوکشی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی به کلانتری 107 فلسطین اطلاع داده شد، که بلافاصله اکپیی از ماموران به محل رفته و بررسی موضوع آغاز شد.پس از حضور ماموران کلانتری در ساختمان دانشگاه مشاهده شد که پسری 23 ساله در حالی که دستها و لباسش آغشته به خون است توسط عوامل حراست این دانشگاه دستگیر شده و آنان اجازه فرار را به این فرد نداده‌اند. در بررسی‌های بعدی ماموران مشخص شد که این جوان قصد ورود به ساختمان دانشگاه را داشته که عوامل حراست مانع از ورود وی شده‌اند اما به بهانه اینکه می خواهد به یکی از دوستانش جزوه مهمی بدهد وارد ساختمان شده است.

 

در ادامه این پسر خود را به یکی از کلاسهای درس رسانده و پس از ممانعت استاد از ورود وی به کلاس او به بهانه دادن جزوه وارد کلاس شده اما ناگهان با چاقویی که در زیر لباس خود پنهان کرده بود به یکی از دانشجویان دختر کلاس حمله ور شده و سه ضربه چاقو به کتف، شکم و سر وی وارد کرده و متواری شده است، اما پیش از خروج از دانشگاه با سرعت عمل عوامل حراست دستگیر شده است.

 

ماموران کلانتری 107 فلسطین اقدام به بازجویی از این فرد کرده و او در اظهاراتش به ماموران گفت: از حدود یک سال پیش به قصد ازدواج با این دختر آشنا شده بودم تا اینکه صبح روز حادثه نزد پدرش رفته و او را خواستگاری کردم ، اما پدر این دختر جواب مشخصی به من نداده و ضمن مخالفت اعلام کرد که اگر نظرشان تغییر کرد با من تماس خواهند گرفت، من هم که به شدت از رفتار پدر این دختر احساس حقارت می کردم با یک چاقو به دانشگاه محل تحصیل دختر مورد علاقه ام رفته و تصمیم گرفتم که از او و پدرش انتقام بگیرم.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد: دختر جوان پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و گزارش های بعدی حاکی از بهبود نسبی وضعیت اوست.این مرکز همچنین اعلام کرد که متهم دانشجو نبوده و دارای شغل آزاد بوده است که برایش پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

 

منبع: ایسنا