دلیل خودكشي نافرجام پسر 18 ساله در مترو
پسر 18 ساله‌اي كه قصد داشت در ايستگاه متروي ملت خودكشي كند، به طرز معجزه‌آسايي جان سالم به در برد. 

از مدت‌ها قبل تصميم به خودكشي داشتم...

پسر 18 ساله‌اي كه قصد داشت در ايستگاه متروي ملت خودكشي كند، به طرز معجزه‌آسايي جان سالم به در برد. در ساعت سه بعدازظهر روز شانزدهم آذرماه ماموران ايستگاه متروي ملت پسري را ديدند كه به قصد خودكشي خودش را روي ريل‌هاي قطار انداخت.به نقل از روزنامه اعتماد، ماموران مترو تلاش كردند تا او را نجات دهند اما او زير ريل‌ها افتاد و بعد از اينكه واگن‌هاي قطار يكي‌يكي عبور كردند او صحيح و سالم از داخل ريل‌ها بيرون آمد.

ماموران قطار او را دستگير كردند و ماجرا را به بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران گزارش دادند. پسر 18 ساله‌اي كه اقدام به خودكشي كرده بود به ماموران گفت: «از مدت‌ها قبل تصميم به خودكشي داشتم. آن روز مثل هميشه مي‌خواستم با مترو به خانه‌مان بروم كه در راه تصميم گرفتم نقشه خودكشي‌ام را عملي كنم. وقتي قطار از راه رسيد خودم را زير قطار انداختم و نمي‌دانستم كه چه چيزي در انتظارم است. اما وقتي قطار عبور كرد و من سالم ماندم خوشحال نشدم.»

اين پسر در جواب ماموران وقتي انگيزه خودكشي‌اش را پرسيدند، گفت: «من از همكارها و صاحبكارم شاكي هستم. آنها من را هر روز اذيت مي‌كنند و نمي‌توانم از حقم دفاع كنم.»

او همچنين به ماموران گفت: « الان كه از اين خودكشي جان سالم به در برده‌ام اما يك‌بار ديگر اين كار را مي‌كنم تا خلاص شوم.» بعد از اظهارات اين پسر 18 ساله بازپرس پرونده محسن مديرروستا دستور داد ماموران او را به پدرش تحويل دهند.

 

 

منبع: سلامت نیوز