شهادت مامور نیروی انتظامی در سرقتی مسلحانه
ستوار محمدی به درمانگاه ثامن در خیابان پروین منتقل و اقدامات برای نجات جان وی آغاز شد اما متاسفانه این مامور پلیس به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

سرقت مسلحانه از بانک مسکن شعبه حکیم شفایی اصفهان

صبح امروز فردی مسلح با ورود به بانک مسکن شعبه حکیم شفایی اصفهان، از کارمندان درخواست وجه نقد کرد. کارمندان این بانک با هوشیاری در حین سرقت ماموران پلیس را در جریان قرار دادند. سارق مسلح که متوجه حضور پلیس شده بود، هنگام فرار با یکی از ماموران پلیس درگیر و با شلیک گلوله مامور پلیس را مجروح و با توجه به خلوتی صبح موفق به فرار شد. استواردوم مهدی محمدی پس از ورود به بانک با سارق مسلح نقاب پوش درگیر شده اما در یک لحظه سارق مسلح به سمت افسر گشت کلانتری شلیک کرده و از محل فرار می کند.

دقایقی بعد استوار محمدی به درمانگاه ثامن در خیابان پروین منتقل و اقدامات برای نجات جان وی آغاز شد اما متاسفانه این مامور پلیس به علت شدت جراحات به شهادت رسید. با اعلام موضوع به سایر واحدهای پلیس، تیم های ویژه پلیس اگاهی استان اصفهان به دستور  و با حضور سرهنگ حسین حسین زاده جانشین رئیس پلیس استان اصفهان در محل حاضر شده و تحقیقات خود را برای شناسایی سارق مسلح آغاز کردند. هم اکنون تحقیقات میدانی زیر نظر سرهنگ حسین زاده ادامه دارد و تیمی از کاراگاهان مشغول بررسی هستند تا مشخص شود چه میزان پول از این بانک سرقت شده است. 

 

منبع: میزان