حریق در رستوران مملو از مشتری در ورامین
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ورامین از مهار شعله های آتش در یک رستوران مملو از مشتری خبر داد و گفت: در این حادثه ۷ نفر ار پرسنل رستوران نجات پیدا کردند .

 بهنام کرمانی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۲:۴۸ دقیقه وقوع حادثه آتش سوزی در یک رستوران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل حادثه در خیابان سیلو خیابان ۲۰ متری رسالت اعزام شدند. وی افزود: با حضور نجات گران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد حریق در یک رستوران مملو از مشتری و در قسمت زیر زمین آن که محل طبخ غذا بود رخ داده است و دود ناشی از شعله ها با انتشار در سالن غذا خوری باعث ترس و وحشت مشتری ها شده بود .

کرمانی با اعلام اینکه بلافاصله مشتریان از داخل سالن به بیرون هدایت شدند گفت: بررسی های بیشتر نشان می داد که تعداد ۱۰ نفر کارگر و آشپز در کانون اصلی آتش سوزی و در زمین زمین حضور دارند که نجات گران با استفادهاز دستگاه های ویژه اقدام به تخلیه دود و نجات ۷ نفر از کارگران از داخل زیر زمین رستوران شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ورامین افزود: با نجات همه افراد از داخل رستوران و مهار سعله های آتش رستوران ایمن سازی شد و آتش نشانان در ساعت ۲۲:۱۵ عملیات خود را به پایان بردند.

علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.

 

منبع: مهر