زن جوان: به همسرم شک دارم، او معتاد است
زن جوان به خاطر رفتارهای شوهرش به او مشکوک شده و خواستار جدایی از او شد.

رفتارهای مرموز احسان روزهای شومی را در زندگی مشترکش رقم زد. این مرد به خاطر فکر و خیال‌های عجیب و غریبش درنهایت مجبور شد، راهی دادگاه خانواده شود تا به سوالات قاضی پاسخ دهد. همسر این مرد وقتی در مقابل قاضی شعبه 268 دادگاه خانواده قرار گرفت، گفت: آقای قاضی احساس می‌کنم شوهرم به شیشه اعتیاد پیدا کرده است. پنج سال است با او زندگی می‌کنم. پیش از ازدواج هم دو سال با هم نامزد بودیم. برای همین در این سال‌ها او را شناخته ام و می‌توانم بفهمم در سرش چه می‌گذرد. او در یک سال اخیر بشدت تغییر کرده و رفتارهای عجیب و غریبی از خودش نشان می‌دهد. مرتب توهم دارد. بی‌دلیل احساس می‌کند به او خیانت می‌کنم یا داخل اتاق با شخصی حرف می‌زنم در صورتی که در آن لحظه من در داخل اتاق نیستم. وقتی در خانه نشسته‌ایم ناگهان از جایش بلند می‌شود و می‌گوید کسی در خانه است.

صداهای عجیب و غریب می‌شنود. از شب تا صبح نمی‌خوابد و کنج خانه می‌نشیند. عصبی و پرخاشگر شده و کنترلی بر رفتارش ندارد. برای همین دیگر مطمئن شده‌ام که او شیشه مصرف می‌کند. با این‌که خودش انکار می‌کند، ولی رفتارهایش نشان می‌دهد به شیشه معتاد شده است. به همین دلیل دیگر نمی‌خواهم در کنار این مرد زندگی کنم. احساس می‌کنم او خطرناک شده است.

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: این همسرم است که دچار توهمات عجیب و غریب شده است. من فقط این روزها کمی خسته ام و فکرم مشغول است. از طرفی نگین هم مرتب رفتارهای مشکوک دارد. همیشه سرگرم تلفنش است و روزها بدون خبر از خانه بیرون می‌رود. چند ساعت زنگ می‌زنم، اما جواب نمی‌دهد. هر مرد دیگری هم بود همین تصور را می‌کرد. برای همین به او مشکوک شده‌ام، ولی او به من تهمت می‌زند.

در پایان قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند و رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

 

منبع: میزان