همسر سابقم با مرد غریبه ای ارتباط داشت
مرد جوانی شش ماه پس از طلاق همسرش، وقتی او را با مرد دیگری دید، آتش خشم در دلش شعله کشید و پس از حمله به مرد غریبه، او را با ضربات چاقو کشت.

قتل همسر سابق پس از طلاق 

گفت‌و‌گو با متهم

  چرا از همسرت جدا شدی؟

 اعتیاد داشتم و بیکار بودم برای همین همیشه با هم مشاجره داشتیم.

   چی شد که مرد غریبه را کشتی؟ از قبل نقشه‌ای داشتی؟

 نه نقشه‌ای نداشتم. خیلی اتفاقی آنها را دیدم. مرد غریبه دست همسر سابقم را گرفته بود نمی‌دانم چه شد که با دیدن این صحنه عقل از سرم پرید...

   اگر از زندان ازاد شدی چه برنامه‌ای برای زندگی‌ات داری؟

 می‌خواهم سالم زندگی کنم.

  چند سال پیش ازدواج کرده بودی؟

 تقریباً 8 سالی می‌شد که ازدواج کرده بودم. بعد هم با تقاضای طلاق همسرم از هم جدا شدیم.

مرد جوانی شش ماه پس از طلاق همسرش، وقتی او را با مرد دیگری دید، آتش خشم در دلش شعله کشید و پس از حمله به مرد غریبه، او را با ضربات چاقو کشت.

 این درگیری 30 مهرماه سال 91 در بومهن اتفاق افتاده بود که مرد مجروح فتحعلی - 38 ساله - برای معالجه به بیمارستان انتقال یافت اما سرانجام به خاطر جراحات وارده جان سپرد. عامل این جنایت که مرد 40 ساله‌ای به نام ناصر بود، پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد.متهم صبح دیروز از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت و محاکمه شد.در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و ناصر را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و برایش تقاضای مجازات کرد، سپس اولیای دم- 3 دختر مقتول- از قضات دادگاه خواستار دریافت دیه پدرشان شدند.در ادامه جلسه محاکمه، متهم در برابر قضات دادگاه ایستاد و در شرح ماجرای درگیری گفت: «شب حادثه وقتی به طور اتفاقی دیدم همسر سابقم با مرد غریبه‌ای راه می‌رود، خونم به جوش آمد و عصبانی شدم. نمی‌دانم چه شد که به طرف‌شان رفتم و با آن مرد درگیر شدم و با چاقویی که در جیبم بود به جانش افتادم. اما خیلی زود پشیمان شدم، ولی افسوس که فایده‌ای نداشت!

 قاضی قربان‌زاده - رئیس دادگاه - از متهم پرسید: آیا اتهامت را قبول داری؟ که او پاسخ داد: بله قبول می‌کنم و سخت پشیمان هستم.سپس رئیس دادگاه از او پرسید چگونه می‌خواهی دیه متعلق به 3 دختر مقتول را پرداخت کنی؟ که او گفت: «خانه کوچکی دارم که تنها دارایی زندگی‌ام است. حاضرم این خانه را به فرزندان مقتول بدهم. شرمنده آنها هستم که ناخواسته پدرشان را به قتل رساندم.سپس با توجه به گذشت دختران از قصاص متهم، قضات او را از نظر جنبه عمومی محاکمه کردند و برای تعیین مجازات وی وارد شور شدند.

 

منبع: روزنامه ایران