جنایت در زندان شیراز
یک زندانی در زندان عادل آباد یک نفر را کشت و یک نفر را زخمی کرد.

یک زندانی یک نفر را کشت و یک نفر را زخمی کرد

روز شنبه یکی از مسئولان زندان عادل آباد شیراز با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفت و مرگ یک زندانی را خبر داد.به دنبال این ماجرا ، بازپرس درخشان به همراه رئیس شعبه قتل پلیس آگاهی و عوامل بررسی صحنه قتل و پزشکی قانونی در زندان حاضر و در بندی از زندان با جسد مردی روبه رو شدند. همچنین ماموران در بررسی ها دریافتند که در این میان یک زندانی دیگر نیز مجروح شده است.به دنبال آن فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

با دستور بازپرس کشیک جنایی شیراز ، جسد مقتول برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز شد.

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که مقتول دوران محکومیتش را در زندان سپری می کرده است. ماموران در ادامه به یک نفر از زندانیان ظنین شدند و وی را برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل کردند.

در بازجویی های پلیسی مشخص شد که در یک درگیری که بین مقتول و دو نفر از زندانیان رخ داده یکی از آنها با تیزی دست به جنایت زده است.

در ادامه تحقیقات فاش شد که در این جنایت مقتول از نواحی کمر ،قفسه سینه و سر با تیزی دستساز در زندان به قتل رسیده است.

در ادامه ماموران از شاهدان این جنایت تحقیق کردند. گفتنی است متهم به اتهام مشارکت در قتل عمد با قرار بازداشت موقت تحویل پلیس آگاهی شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.همچنین زندانی دیگر نیز تحت درمان است.

 

منبع: خبرآنلاین