عوامل حادثه تروریستی اهواز دستگیر شدند
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان(عج) از دستگیری عوامل حمله تروریستی به کلانتری 22 اهواز خبر داد.

حمله مسلحانه و تیراندازی و شهادت دو مامور کلانتری

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان(عج) با اعلام خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد، اظهار کرد: با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان، صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را که در حال خروج از کشور بود، دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: طی یک درگیری موفق به دستگیری این تیم تروریستی شدیم که این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می‌کنند و این هدیه‌ای است به مردم استان خوزستان و خانواده شهدا. این شهدا مظلومانه توسط عوامل تروریستی وابسته به ضد انقلاب خارج از کشور به شهادت رسیدند. این هدیه را به شهدا و مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنیم. ان‌شاءالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار شاهوارپور در ادامه افزود: نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشان بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شده است.

 25 اردیبهشت ماه، در پی حمله مسلحانه و تیراندازی از سوی افراد ناشناس دو تن از ماموران کلانتری 22 اهواز به شهادت رسیدند. در این تیراندازی که از سوی افراد ناشناس صورت گرفت، یک تن از مأموران ناجا نیز مجروح شد.

 

منبع: ایسنا