آقای قاضی!من شاهد ملاقاتهای مادرم بامردان غریبه بودم
در گوشی تلفن همسرم چیزهایی را دیدم که نشان می‌داد همسرم با مردهای غریبه رابطه دارد.

شهادت خردسال 8 ساله علیه مادرش

زن جوانی که به اتهام رابطه نامشروع دستگیر شده بود هنگام محاکمه در دادگاه کیفری تهران منکر رابطه شیطانی با مردان شد. اما همان زمان دختر خردسالش قدم در دادگاه گذاشت و شهادت داد که شاهد رابطه شیطانی مادرش بوده است.

بیست و پنجم بهمن پارسال، شوهر این زن با مراجعه به اداره آگاهی علیه همسرش به خاطر داشتن رابطه نامشروع شکایت کرده بود. این مرد به کارآگاهان گفت: چند وقتی بود که به روابط همسرم شک کرده بودم تا اینکه یک روز به خاطر اختلاف با باجناقم او ادعا کرد که زنم با مردهای غریبه رابطه دارد.ابتدا فکر کردم از روی خصومت چنین اتهامی را به همسرم می‌زند تا اینکه در گوشی تلفن همسرم چیزهایی را دیدم که نشان می‌داد همسرم با مردهای غریبه رابطه دارد.

با طرح این شکایت زن ۲۴ساله دستگیر شد و کارآگاهان پس از بررسی تلفن همراه این زن دریافتند که او در نبود همسرش، مردهای غریبه‌ای را به خانه دعوت می‌کند.هفته گذشته زن جوان از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری منتقل شد تا با ریاست قاضی عبداللهی محاکمه شود.

قضات وقتی از این زن درباره رابطه شیطانی‌‌اش پرسیدند او اتهامش را نپذیرفت وادعا کرد که همسرش این نقشه را علیه او طراحی کرده است. اما ناگهان دختر هشت ساله او وارد دادگاه شد و علیه مادرش شهادت داد و گفت: «مادرم با مردها وحتی با شوهر خاله‌ام زمانی که پدرم در خانه نبود «ملاقات می‌کرد» مرا در اتاقم زندانی می‌کرد و می‌گفت اگر به پدرم چیزی بگویم مرا با قاشق داغ می‌سوزاند وتحویل بهزیستی می‌دهد.پس از اظهارات تکان دهنده دختر خردسال، متهم پای میز محاکمه ایستاد وگفت دخترم دروغگوست و این حرفها را پدرش یادش داده است.

این درحالی بود که قضات بخشی از پیامک‌های زن جوان را خواندند که نشان می‌داد او با مردان غریبه رابطه دارد.اما او بازهم منکر اتهاماتش شد وادعا کرد این گوشی متعلق به او نیست و شوهرش این مکالمات را ضبط کرده وبرایش پاپوش درست کرده است! پس ازپایان جلسه دادگاه، قضات وارد شورشدند و قرار است بزودی حکم‌شان را صادرکنند.

 

منبع: جام جم آنلاین