جزئیات تکان دهنده آزار دسته‌جمعی 8 نفر به دختری 23 ساله!
بدن قربانی ۲ روز پس از مفقود شدنش در روز ۱۱ ماه می توسط رهگذران یافته شد. جسد چنان صدمه دیده بود که به سختی از روی لباسی که درزمان ناپدید شدنش بر تن داشت، توسط نزدیکانش شناسایی شد.

مرگ دردناک زن 23 ساله هندی 

از مدارک جنایی و یافته‌های حاصله از تحقیقات و معاینات اولیه پزشکی قانونی این زن ۲۳ ساله هندی مشخص شد که وی به‌طرزی فجیع و غیر انسانی شکنجه شده، متجاوزان قاتل برای این‌که زن پس از قتل شناسایی نشود، با خودرو این زن را زیر گرفته و استخوان‌های او را با ضربات آجر خرد کرده‌‌اند. سپس جسدش را در بیابان رها کرده‌اند تا طعمه سگ‌های ولگرد شود.
 
بدن قربانی ۲ روز پس از مفقود شدنش در روز ۱۱ ماه می توسط رهگذران یافته شد. جسد چنان صدمه دیده بود که به سختی از روی لباسی که درزمان ناپدید شدنش بر تن داشت، توسط نزدیکانش شناسایی شد.
 
یافته‌های جنایی نشان می‌دهند که اثرات گاز گرفتن جانوران وحشی بر روی سینه، صورت و چشم‌های قربانی شناسایی چهره او را غیرممکن کرده‌اند.
پلیس هند ۲ مرد به نام‌های «سامیت» ۲۴ ساله و «ویکاس» ۲۸ ساله را در رابطه با این جنایت دستگیر و ۶ نفر دیگر را مورد بازجویی قرار داده است. بستگان قربانی این ۶ نفر دیگر را نیز به شرکت در این جنایت متهم کرده‌اند.
 
«اشوین شنوی» مقام ارشد پلیس گفت: «قاتلان از ترس اینکه قربانی علیه انها شکایت کند، بدن او را با ضربات آجر له کرده اند. بی رحمی و قساوت قلب که آنها در مورد این زن به‌خرج داده‌اند، واقعا وحشتناک است. آزمایشات پزشک قانونی نشان داده‌اندکه قاتلان پیش از جنایت به‌زور به قربانی مواد مخدر داده‌اند.»
 
مادر قربانی ادعا کرده است که شکایتی را علیه سامیت به پلیس محلی داده است. متهم اصلی پرونده ۳ ماه پیش از جنایت از قربانی خواستگاری کرده بوده و چون جواب رد دریافت کرده، در صدد انتقام‌جویی برآمده و دست به این جنایت زده است.
 
پلیس «هارییانا» یک واحد ویژه را مامور تحقیقات این پرونده کرده است و همچنین دولت قول داده است تا اشد مجازات را برای جانیان در نظر بگیرد.
«مانوهار لعل خطار» وزیر مختار هارییانا گفت: « متهمانی که دست به این جنایت هولناک زد‌ه‌اند، نمی‌توانند از مجازات فرار کنند. ما هر چه سریع‌تر عدالت رادر مورد آنها اجرا خواهیم کرد.»
 
این حادثه سراسر منطقه هارییانا، استان شمالی که از ۳ طرف پایتخت هند دهلی نو را احاطه کرده است را دچار وحشت و بهت زدگی کرد.
 
این حادثه تجاوز وحشیانه یادآور جنایت شوم تجاوز دسته‌جمعی پیشین شهر دهلی نو است که در آن تکنسین ۲۳ ساله فیزیوتراپی قربانی جنایت مشابهی شد. دادگاه اخیرا متهمان آن پرونده جنایت را به مجازات مرگ محکوم کرده است.

 

منبع: روزنو