اسیدپاشی روی برادر به خاطر اختلاف
درست در فاصله زمانی که مرد جوان با پلیس تماس گرفته بود تا حضور مأموران در محل، شایان به روی برادر30 ساله‌اش اسید پاشیده بود

سرانجام تلخ درگیری دو برادر

مرد جوان که به خاطر اختلاف با برادرش روی او اسید پاشیده بود، لحظاتی قبل از این حادثه با پلیس تماس گرفت و از مأموران خواست برای پایان دادن به درگیری خود را به محل برسانند.

ساعت 14:45 دقیقه پنجشنبه 4 خرداد مردی به نام شایان با پلیس 110 تماس گرفت و گفت: با برادر کوچکترم به خاطر مسائل خانوادگی درگیر شده‌ام. از آنجا که دعوای‌مان بالا گرفته می‌خواهم برای پایان دادن به این درگیری؛ مأموران خودشان را به محل حادثه برسانند.با تماس این مرد 40 ساله مأموران پلیس پیشگیری شهرستان اهواز استان خوزستان بلافاصله خود را به محل حادثه که در منطقه صد دستگاه باهنر بود، رساندند.

اما درست در فاصله زمانی که مرد جوان با پلیس تماس گرفته بود تا حضور مأموران در محل، شایان به روی برادر30 ساله‌اش اسید پاشیده بود. با حضور مأموران مرد اسیدپاش که خود نیز بر اثر این حادثه دچار سوختگی شده بود؛ بلافاصله دستگیر شد. هر دوبرادر به بیمارستان منتقل شده و تحقیقات پلیسی نشان داد که درگیری این دو برادر به‌دلیل اختلافات خانوادگی بوده که سرانجام تلخی داشته است. تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

منبع: روزنامه ایران