این زن مجنون است
در بازجویی‌ها انگیزه جنایت خانوادگی را، اختلاف و بدبینی نسبت به همسرش و مشکلات روحی، روانی عنوان کرد. بدین ترتیب او برای بررسی وضعیت روانی‌اش به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.

عامل قتل عام خانوادگی به پزشکی قانونی می رود

زن جوانی که سال گذشته شوهرو دو فرزند خردسالش را کشته بود با اعتراض اولیای دم به مجنون بودن او، بار دیگرازسوی کارشناسان پزشکی قانونی تحت بررسی‌های تخصصی قرارخواهد گرفت.

در جریان این جنایت هولناک که روز14 آبان پارسال درشهرک آزادی تهران- غرب پایتخت- رخ داد زنی پس ازکشتن شوهرخود و دو فرزند خردسالش بازداشت شد. زن جوان یکی دیگرازفرزندانش را نیزبا ضربات متعدد چاقو هدف قرارداده بود که ازسوی پلیس دستگیرشد.

او در بازجویی‌ها انگیزه جنایت خانوادگی را، اختلاف و بدبینی نسبت به همسرش و مشکلات روحی، روانی عنوان کرد. بدین ترتیب او برای بررسی وضعیت روانی‌اش به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.

کارشناسان نیز پس از بررسی وضعیت روحی و روانی زن جوان اعلام کردند وی در زمان ارتکاب جنایت‌ها مبتلا به اختلال خلقی همراه با علائم روانپریشی بوده، به نحوی که قوه تشخیص از وی سلب شده بود. آنها همچنین اعلام کردند این زن خطرناک بوده و لازم است تا زمان رفع حالات خطر از وی، در یک مرکز روانپزشکی تحت مراقبت ویژه قرارگیرد.»

درحالی که بازپرس جنایی دستور انتقال زن جوان به بیمارستان روانی را صادر کرده است، اولیای دم با حضور در دادسرا به حکم اعتراض کرده و خواهان معاینه مجدد وی شدند. بدین ترتیب بار دیگر زن جوان به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برای بررسی وضعیت روحی، روانی‌اش به کمیسیون پزشکی قانونی فرستاده خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir