معمای سقوط مرموز دختر جوان
تحقیقات بازپرس جنایی تهران برای رازگشایی از پرونده سقوط مرموز دختر جوان در خیابان سراج تهران، صبح دیروز با احضار دو پسر و یک دخترجوان وارد مرحله تازه‌ای شد.

سقوط مرموز دختر جوان در خیابان سراج تهران

در این حادثه که صبح دوشنبه 5 تیر رخ داد، دختر 27 ساله‌ای به‌نام «کیمیا» درسقوط از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی جان باخت. پس از حضور بازپرس منافی آذر و تیم تحقیق درمحل حادثه، دو پسر و دختر جوانی که زمان حادثه در خانه بودند بازداشت شدند.یکی ازمتهمان به بازپرس گفت: «من و پدرام پسر خاله هستیم. مینا هم دوست 4 ساله پدرام است که با کیمیا از طریق شبکه‌های مجازی آشنا شده بود.

آن شب خاله‌ام به میهمانی رفته بود و کسی درخانه آنها نبود. به همین خاطرقرار شد شب با پدرام و مینا دورهم باشیم که من به کیمیا هم زنگ زدم ودعوتش کردم. اوکه با دوستانش بیرون بود حدود ساعت 12 شب از من آدرس گرفت و پیش ما آمد. پدر و مادر کیمیا از هم جدا شده بودند و او تنها زندگی می‌کرد. آن شب تا نیمه شب دور هم بودیم و مشروب خوردیم. نزدیک صبح مادر کیمیا زنگ زدکه او دقایقی بعد به گریه افتاد.

بعد از آن از من خواست اجازه دهیم مدتی تنها باشد. من به اتاق خواب رفتم و او روی کاناپه خوابید. اما صبح که بیدارشدیم فهمیدیم او سر جایش نیست.تا اینکه فهمیدیم اوازبالکن سقوط کرده است.

به همین خاطر با خاله‌ام تماس گرفتم که او گفت: «تا نیامدم در را باز نکنید.» بعد که مأموران وخاله‌ام رسیدند ماجرا را تشریح کردیم. اما باورکنید ما هیچ تقصیری نداشتیم و نمی‌دانیم چرا کیمیا خودش را کشت.» به‌دنبال این اظهارات وتأیید آن ازسوی دومظنون دیگر، تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده ادامه دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران