حادثه اورژانس بیمارستان نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری و برخورد شدید با عوامل حادثه نیمه‌شب گذشته در اورژانس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند خبر داد.

دستگیری عوامل حادثه اورژانش نهاوند

سرهنگ منصور ملکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اظهار کرد: ساعت ۱ بامداد روز سه‌شنبه عده‌ای بی‌محابا و با جسارت و گستاخی تمام با انواع سلاح‌های سرد به داخل اورژانس بیمارستان علیمرادیان نهاوند حمله‌ور شدند و با ایجاد رعب و وحشت، بی‌نظمی و سلب آسایش بیماران و باعث اختلال و مزاحمت برای کارکنان و همراهان بیماران در بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: اصل حادثه شب گذشته هنگام درگیری بین افراد دو طایفه از دو روستای بخش مرکزی نهاوند رخ می‌دهد که مجروحان این حادثه را به بیمارستان می‌برند و در شرایطی که پزشکان و پرستاران در حال مداوای مجروحان هستند، طرفین دعوا با گرز، چوب و سلاح سرد به داخل اورژانس حمله می‌کنند و درگیری خود را در محل اورژانس ادامه می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: با ورود پلیس ۱۱۰ عوامل درگیری شناسایی و دستگیر می‌شوند و با تشکیل پرونده و حکم قضایی متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

ملکی تأکید کرد: با کسانی که به هر نحوی باعث ایجاد مزاحمت و درگیری با کادر پزشکی بیمارستان و اورژانس و شهروندان شوند، به‌شدت برخورد می‌کنیم و در این راستا در مقابل منافع و حقوق مردم با هیچ‌کس مماشات نمی‌کنیم.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir