نجات دو زن از حریق بالکن
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات دو زن جوان که در حریق بالکن خانه شان محبوس شده بودند خبر داد.

نجات دو زن جوان که در حریق بالکن خانه شان محبوس شده بودند

سید جلال ملکی ، در این باره گفت:‌ در ساعت ۱۶:۲۰ امروز در تماس با سامانه ۱۲۵ وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی اطلاع داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در خیابان نبرد تقاطع خیابان پاسدار گمنام اعزام کرد.

وی با اشاره به اعزام عوامل آتش نشانی گفت:‌ محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه هشت واحدی بود که حریق در بالکن طبقه چهارم این ساختمان که متعلق به یک واحد ۶۵ متری بود رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به واحدهای دیگر بود.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی فضای این واحد و ساختمان را در برگرفته بود گفت:‌ دو زن جوان در میان شعله های آتش محبوس شده بودند که آتش نشانان هم زمان با عملیات اطفای حریق نجات آنان را نیز در دستور کار خود قرار داده و یک گروه از عوامل آتش نشانی این افراد را خارج کرده و برای دریافت خدمات درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان مدتی بعد شعله های آتش را به طور کامل اطفاء کردند، درباره علت این حادثه گفت:‌گمانه زنی‌های اولیه حاکی از این است که احتمالا این دو زن حین آشپزی با گاز پیک‌نیک در بالکن دچار این حادثه شده اند اما بررسی کارشناسان در این زمینه ادامه دارد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir