خروج واگن‌های یک قطار از ریل در خرمشهر
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی درباره حادثه خروج سه واگن یک قطار مسافربری از ریل که عصر دیروز اتفاق افتاد، ارائه کرد.

 خروج واگن‌های یک قطار از ریل در خرمشهر

بر اساس توضیحات روابط عمومی این شرکت این قطار که در مسیر خرمشهر به تهران حرکت می‌کرده، به دلیل یک نقص فنی با مشکلاتی مواجه شده که در نهایت به خروج سه واگن این قطار از ریل منجر شده است.

بر اساس اطلاعیه راه‌آهن پس از این اتفاق مسافران این سه واگن به شکل کامل تخلیه شده و با اضافه شدن به دیگر واگن‌های قطار بدون هیچ مشکلی به سفر خود ادامه دادند.

طبق اظهارات مسئولان راه‌آهن در حال حاضر این قطار به حرکت خود در مسیر تهران ادامه می‌دهد و هیچ یک از مسافران در این حادثه با آسیب خاصی مواجه نشده‌اند.

 
تکمیلی

سه مصدوم در حادثه قطار مسافربری خرمشهر - تهران

دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: در جریان حادثه خروج سه واگن قطار مسافری خرمشهر - تهران از ریل که حدود ساعت 15 امروز در محدوده بین ایستگاه میان آب و هفت تپه شوش رخ داد، سه تن مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: به دنبال تکان‌هایی که در این واگن‌ها رخ داد، دو نفر با آب جوش دچار سوختگی شده بودند که جراحت یک نفر به صورت سرپایی در محل پانسمان شد و فرد دیگر به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافت.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان کرد: جراحت مصدوم دیگر این حادثه نیز در رفتگی آرنج بود که این مصدوم نیز توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شوش به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شد.

میرخشتی افزود: دو مصدوم این حادثه که به بیمارستان انتقال یافتند، مرد هستند.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir