یک بیمار روانی صبح امروز به چند نفر از بانوان تعرض کرده و متواری شد
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک بیمار روانی که صبح امروز به چند نفر از بانوان تعرض کرده و متواری شده بود ظرف کمتر از یک ساعت توسط ماموران شناسائی و دستگیر شد.

دستگیری عامل تعرض به بانوان اصفهانی

به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده در این رابطه اظهار کرد: ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز شخصی که از ناهنجاری های رفتاری و بیماری روانی رنج می برد و به تازگی نیز تحت درمان قرار داشت در حوزه کلانتری 18 نسبت به یکی از بانوان در حال تردد  متعرض شده و متواری می شود و متعاقباً همین شخص در خیابان فارابی حرکت قبلی خود را تکرار کرده و نسبت به دو نفر دیگر تعرض می کند.

وی افزود: از ساعت 10و 30 تا 11 و 20 دقیقه صبح امروز تحرکات بیمارگونه این شخص ادامه داشت که به محض اعلام اولین اتفاق رخ داده بلافاصله تیم ویژه ای از فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و ظرف کمتر از یک ساعت فرد مذکور به نام " ح_ج_ م" 35 ساله ، دچار ناهنجاری رفتاری را شناسائی و علی رغم تعادل در گفتار و رفتار بدون هیچ گونه ضایعه خاصی دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر فرد مذکور در یکی از مراکز رسیدگی به بیماران روانی نگهداری می شود، گفت: پلیس اصفهان از همکاری شهروندان که به نیروی انتظامی در دستگیری سریع متهم مساعدت داشتند سپاسگذاری می کند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir