بازیگر مشهور را ربوده و به‌زور به کمپ ترک اعتیاد بردند
پدر و دایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران که در یک سناریو این بازیگر را ربوده و به‌زور به کمپ ترک اعتیاد برده بودند، به جرم آدم‌ربایی به حبس و جریمه مالی محکوم شدند.

پدرم مرا به کمپ برد تا آبرویم را ببرد

چندی پیش یکی از بازیگران طنز شناخته‌شده سینما و تلویزیون به اداره پلیس مراجعه و از پدر، دایی‌ و دوست پدرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد. او دراین‌باره به مأموران گفت: سال ٩٢ پدرم دچار مشکلات مالی شد و از من درخواست کمک کرد، برای همین نزدیک به ٨٥ قطعه سکه را که در جشنواره‌های مختلف به‌عنوان جایزه دریافت کرده بودم به پدرم دادم، پس از گذشت چندسال از پدرم خواستم ٨٥ سکه‌ای را که به او داده بودم پس بدهد، اما او سکه‌ها را پس نداد و موضوع را با دایی‌ام مطرح کرد.
 
او ادامه داد: دایی‌ من از مدت‌ها پیش به دلیل شرایط زندگی‌ام به من حسادت می‌‌کرد، با اینکه بارها به او کمک مالی کرده بودم، اما به‌خاطر حسادتش به من با یکدیگر اختلاف داشتیم. به همین دلیل زمانی که پدرم موضوع را با او در میان گذاشت، نقشه بردن من به کمپ ترک اعتیاد را کشید تا آبرویم را ببرد. پدر و دایی‌ام سال گذشته یک‌بار مرا به زور اسلحه به کمپ ترک اعتیاد بردند تا وانمود کنند معتاد هستم، اما پس چندساعت از کمپ خارج شدم و از ترس آبرویم از آنها شکایت نکردم تا اینکه بار دیگر آنها مرا به‌زور به کمپ ترک اعتیاد بردند.
 
این بازیگر مشهور روز حادثه را این‌طور شرح داد: در خانه خواب بودم، ناگهان پدر و دایی‌ام همراه با مرد غریبه‌ای بالای سر من آمدند و به‌زور مرا سوار آمبولانس کردند تا به کمپ ترک اعتیاد ببرند، کمی با آنها درگیر شدم، اما درنهایت آنها مرا سوار آمبولانس کردند و به کمپ بردند که پزشک آن مرکز پس از اینکه متوجه شد به هیچ‌گونه مواد مخدری اعتیاد ندارم، با خروج من از کمپ موافقت کرد. به‌این‌ترتیب با توجه به شکایت این بازیگر و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواستی علیه متهمان صادر شد و پرونده در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده قرار گرفت. در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد، سپس شاکی در جایگاه حاضر شد و بار دیگر شکایت خود را علیه متهمان مطرح کرد.
 
با پایان گفته‌های شاکی، پدر این بازیگر در جایگاه ایستاد و گفت: مدتی بود به رفتار پسرم مشکوک شده بودم و فکر می‌کردم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده است، به همین خاطر موضوع را با برادر همسرم در میان گذاشتم و از او کمک خواستم، او نیز به من گفت پسرم را به کمپ ترک اعتیاد ببریم. سپس دایی این بازیگر در جایگاه ایستاد و گفت: مدتی پیش خواهرم به سراغم آمد و از من خواست به پسرش که معتاد است کمک کنم، برای همین از دوستم که مدیر یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد بود، کمک خواستم و همراه او، خواهرزاده‌ام را به کمپ بردیم.
 
با پایان گفته‌های او مادر این بازیگر در برابر قضات ایستاد و گفت: همسر و برادرم دروغ می‌گویند، پسرم به هیچ‌گونه مواد مخدری اعتیاد ندارد، اما همسرم قبلا به مواد مخدر معتاد بود و برای همین بیشتر اوقات توهم دارد. سپس نوبت به راننده آمبولانس و مدیر کمپ رسید. آنها نیز گفتند ما قصد آدم‌ربایی نداشتیم و فکر می‌کردیم شاکی اعتیاد دارد، برای همین زمانی که پدر و دایی‌اش از ما کمک خواستند، سعی کردیم به آنها کمک کنیم.
 
با پایان گفته‌های متهمان و شاکی، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و پدر این بازیگر را به هشت میلیون تومان جریمه نقدی، دایی‌اش را به ١٨ ماه حبس و راننده آمبولانس و مدیر کمپ را به یک سال حبس محکوم کردند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : جزئیات تیراندازی مرگبار در مشهد+ فیلم

اگر می خواهید بیشتر بدانید : اجاره مسکن در تهران، گران شد

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه شرق