مامور راهور زیر مشت و لگد نماینده مجلس
 جر و بحث لفظی بین این نماینده و همراهش با مامور راهنمایی و رانندگی، سرانجام به او اجازه داده می‌شود وارد منطقه ویژه شود...

ضرب و شتم افسر راهنمایی و رانندگی به دست نماینده مجلس

صبح امروز یکی از نمایندگان غرب کشور در مجلس هنگامی که با ممانعت پلیس راهور تهران برای ورود به منطقه ویژه فرودگاه روبرو شد، به ضرب و شتم مامور راهنمایی و رانندگی پرداخت.

 این نماینده مجلس که هیچگونه مدرکی با خود به همراه نداشت قصد ورود به منظقه ویژه فرودگاه را داشت که با ممانعت مامور راهور تهران مواجه شد.

بعد از جر و بحث لفظی بین این نماینده و همراهش با مامور راهنمایی و رانندگی، سرانجام به او اجازه داده می‌شود وارد منطقه ویژه شود.

پس از عبور این نماینده مجلس از گیت نگهبانی، وی دوباره به سمت مامور بازگشته و اقدام به ضرب و شتم افسر راهنمایی و رانندگی می‌کند. ضربه سر این نماینده مجلس باعث خونریزی مامور راهور شد.

راهنمایی و رانندگی از این نماینده عصبانی شکایت کرده است.

 

نماینده بیجار بازداشت نشده است

صبح امروز خبری مبنی بر درگیری فیزیکی یک نماینده مجلس با مامور فرودگاه مهرآباد و در پی آن بازداشت این نماینده منتشر شد، این در حالی است که نماینده مذکور در حال حاضر به همراه سایر نمایندگان استان کردستان وزیر راه را در سفر به این استان همراهی می‌کند.

درگیری نماینده مجلس با مامور پلیس / بینی مأمور شکست

ساعاتی قبل یکی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در فرودگاه مورد فحاشی و ضرب و شتم یکی از نمایندگان مجلس قرار گرفت و در پی این درگیری بینی مأمور پلیس با ضربه سر نماینده  دچار شکستگی شد.
در پی این حادثه نیروی انتظامی از نماینده مذکور شکایت کرده که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال رسیدگی است.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir