فیلم گروگان گیری در مشهد
فرمانده انتظامی خراسان رضوی جزئیات گروگان‌گیری دیشب در خیابان امام رضا مشهد را تشریح کرد.

جزئیات گروگان‌گیری در خیابان امام رضا مشهد

سرهنگ محمد بوستانی در گفت‌وگویی عنوان کرد: فردی چاقو به دست در خیابان امام رضا مشهد در حال حرکت بوده که به نظر می رسد تعادل روحی و روانی نداشته است. مردم پس از مشاهده این فرد به پلیس اطلاع می دهند. وی افزود: ماموران پلیس در موقعیت قرار گرفته و از فرد مورد نظر درخواست می‌کنند چاقو را به ماموران تحویل دهد که این فرد ضمن بی‌توجهی به سمت ماموران حمله‌ور شده و سپس اقدام به فرار می‌کند.

بوستانی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس برای دستگیر این فرد را دنبال می‌کنند که این مرد وارد یک مغازه شده و صاحب مغازه را گروگان می‌گیرد و چاقو را روی گردن صاحب مغازه قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: ماموران پس از این که هشدار می‌دهند و این فرد بی‌توجهی می‌کند، اقدام به زدن تیر اخطار می‌کنند.

بوستانی عنوان کرد: این فرد، گروگان را به پیاده‌رو می آورد و قصد دارد با سوار شدن در یک ماشین اقدام به فرار کند که مأموران طبق وظیفه خود به سمت وی شلیک و در نهایت این فرد را دستگیر می‌کنند.

وی با اشاره به این که صاحب مغازه خوشبختانه دچار آسیبی نشده است، افزود: فرد گروگان‌گیر نیز به بیمارستان منتقل شده است.

 

 

حال گروگانگیر دستگیر شده در مشهد وخیم است

یک مسئول در بیمارستان امدادی مشهد گفت: حال مرد گروگانگیر چاقو به دستی که ساعتی پیش در مشهد با شلیک پلیس مصدوم و دستگیر شده بود، وخیم است.وی که خواست نامش فاش نشود، سحرگاه سه شنبه در تماس خبرنگار ایرنا با بیمارستان امدادی مشهد افزود: مصدوم که توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شده، هم اکنون در بخش آی.سی.یو بیمارستان امدادی بستری و تحت درمان قرار دارد.
 
وی بیان کرد: گلوله های شلیک شده پلیس به سه ناحیه بدن مصدوم اصابت کرده است.
مردی چاقو به دست نیمه شب دوشنبه در حوالی میدان بیت المقدس مشهد، موجب رعب و وحشت مردم شد که پلیس برای کنترل اوضاع و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی وارد عمل شد.
 
این مرد که حالت طبیعی هم نداشت بدون توجه به توصیه های پلیس اقدام به فرار کرده و در مسیر یکی از مغازه داران را به گروگان گرفته و با قصد داشت با خودروی از محل فرار کند که پلیس برای نجات جان مغازه دار، مجبور به شلیک شد و بدون هیچ آسیبی به گروگان، گروگان گیر مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافت. 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir