قتل‌ همسر و مادرزن در یک جنایت عجیب
مردی که به خاطر ماندن همسرش در خانه پدری عصبانی شده و درگیری ایجاد کرده‌ بود، پس از به‌قتل‌رساندن همسر و مادرزنش بازداشت شد.

جنایت به خاطر ماندن همسر در خانه پدری

ساعت ٩:٣٠ صبح دیروز فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ از درگیری خانوادگی در بلوار فردوس - بلوار تعاون خبر داد، پس از آن گروهی از مأموران کلانتری ١٣٣ شهرزیبا به محل درگیری رفتند.
 
همچنین مأموران پس از حضور در محل مطلع شدند دو زن با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند و با انجام بررسی‌های اولیه پی‌ بردند درگیری بین داماد خانواده با همسرش و اعضای خانواده او صورت گرفته است که با بالاگرفتن درگیری مهسا (٣٩ساله - همسر متهم به قتل) و گوهر (٦٥ساله - مادر مهسا) به علت اصابت ضربات چاقو به قتل رسید‌ه‌اند و پدر مهسا (٦٥ساله) نیز مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است که جراحات او سطحی‌تر است. از این رو بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.
 
در ادامه تحقیقات داماد خانواده که اسماعیل نام دارد و ٤٠ساله است و پس از قتل همسر و مادرش و مجروح‌کردن پدر همسرش در صحنه جنایت حضور داشت، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت همسر و مادرزنش را به قتل رسانده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی، متهم براي انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
 
متهم (اسماعیل) در اعترافات اولیه انگیزه‌اش از ارتکاب جنایت را دخالت اعضای خانواده همسرش اعلام کرد و درباره قتل‌ها نیز به کارآگاهان گفت: «شب گذشته، همسرم همراه اعضای خانواده‌اش به عروسی یکی از بستگان خود رفت اما من به عروسی نرفتم؛ پس از پایان عروسی منتظر بازگشت همسرم به خانه بودم اما او نيامد و تلفنی خبر داد شب در منزل پدری‌اش می‌ماند؛ دیشب تنها در خانه ماندم تا اینکه صبح به خانه پدرزنم رفتم؛ ابتدا پسر پنج‌ساله‌ام را به خانه خودمان بردم و پس از آن مجددا به خانه پدرزنم بازگشتم و درگیری بین من و خانواده همسرم اتفاق افتاد، همسرم، مادرزنم و پدرزنم را با ضربات چاقو زدم و پس از دقایقی مأموران در محل حاضر شدند و مرا دستگیر کردند».
 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در ساعت ١٤:٠٠ روز دوشنبه و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات از متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ایسنا