6 ماه چشم انتظارِ بازگشت ابوالفضل
هنوز چند روزی از پیدا شدن «ملیکا»ی مشهدی در اصفهان نگذشته که خانواده دیگری از اهالی محلات حاشیه شهرمشهد، برای یافتن پسر 10 ساله‌شان از مردم و رسانه‌ها کمک خواسته‌اند.

ابوالفضل 10 ساله 6 ماه است که گم شده 

شش ماه است وقتی عقربه‌های ساعت به 5 و نیم عصر می‌رسند، قلب مادر و پدر «ابوالفضل جهانشیری» تندتر می‌زند. چراکه آنها همچنان در شوک روز هجدهم اسفند سال گذشته هستند و هر روز منتظرند تا پسر نوجوانشان وارد اتاق شود.
 
ابوالفضل آن روز برای بازی با بچه‌ها لباس ورزشی آبی رنگش را پوشید و از پدر و مادرش برای رفتن به کوچه اجازه گرفت اما پس از آن هرگز برنگشت. هوا رو به تاریکی می‌رفت که خانواده برای صدا کردن ابوالفضل به کوچه رفتند اما اثری از او ندیدند. مادر گریه می‌کرد و با گریه، پسرش را صدا می‌زد. پدرهم بی‌قرار این سو و آن سو می‌رفت.
 
پدر ابوالفضل می‌گوید: «ما در حاشیه شهر مشهد در جاده سیمان منطقه  « ده رود» زندگی می‌کنیم و از کودک 8 ماهه تا 11 ساله در اینجا ربوده و تنها یکی پیدا شده است. وقتی ماجرای ملیکا را شنیدیم به خانه آنها رفتیم تا از پدر و مادرش کمک بگیریم. حالا هم از مسئولان، مردم و خبرنگاران می‌خواهیم کمک‌مان کنند.
 
مادرش حال خوبی ندارد و مدام قرص اعصاب مصرف می‌کند. به خاطر این موضوع کارم را از دست داده‌ام و آرامش از زندگی‌مان رفته است و درخواست کمک دارم.» محمد بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد نیز دراین باره گفت: ابوالفضل سال گذشته گم شده است و پیگیری‌ها در این رابطه ادامه دارد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir