جزییات آزار جنسی چند دانش آموز در تهران
شیطان خرابه‌ها به جرم آزار و اذیت چند پسر دانش‌آموز در خرابه‌های شرق تهران و سرقت اموال آنها در مجموع به 134 سال حبس و 794 ضربه شلاق محکوم شد.

 جزییات آزار چند دانش آموز در تهران

پسری 14 ساله با مراجعه به کلانتری جوادیه تهران به ماموران گفت: «ساعت 4 بعد از ظهر امروز که از ایستگاه مترو بیرون آمدم، ناگهان مردی قوی هیکل با گوش‌های شکسته به سمتم آمد. خیابان خیلی خلوت بود و او چاقویش را زیر گلویم گذاشت، با تهدید مرا به خرابه‌ای کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس گوشی و چند هزار تومان پولم را دزدید و فرار کرد.»
 
14 روز بعد از ثبت این شکایت، زنی 29 ساله نیز با مراجعه به کلانتری از حادثه مشابه پرده برداشت. او گفت: «در حال پیاده‌روی در خیابان جشنواره بودم که ناگهان مردی، شیشه نوشابه شکسته را زیر گلویم گذاشت و مرا به خرابه‌ای کشاند. قصد آزار و اذیتم را داشت، اما فریاد زدم و اهالی و عابران فهمیدند. متهم فقط توانست کیفم را بدزدد.»
 
تلاش‌ها برای شناسایی متهم ادامه داشت که چهار پسر نوجوان دیگر نیز با مراجعه به پلیس از وقوع حادثه مشابه پرده برداشتند. از بین آنها، پسری 17 ساله مدعی آزار و اذیت بود و سه نفر دیگر قربانی سرقت خشن شده بودند. سرانجام چهره‌نگاری از متهم جواب داد و او در عملیات ضربتی پلیس به دام افتاد.
 
پای میز محاکمه
 
متهم 26 ساله، به دو فقره تعرض اعتراف کرد و به زندان افتاد. مدتی بعد نیز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی محاکمه شد. در ابتدای جلسه، شاکیان درخواست مجازات کردند و یکی از آنها گفت: «همراه دوستم کامران به پارک رفته بودیم و تا ساعت 9 شب آنجا ماندیم. همه جا خلوت شده و متهم روی چمن‌ها نشسته بود. او مرا صدا زد و گفت تازه از زندان آزاد شده و دنبال یکی از اهالی می‌گردد. به بهانه دیدن عکسش، مرا به سمت خود کشاند. به دو قدمی‌اش که رسیدم ناگهان چاقویش را درآورد و زیر گلویم گذاشت. از من خواست کامران را هم صدا بزنم. سپس گفت باید به خانه بروم و برایش پول بیاورم. وقتی برگشتم، کامران را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.»
 
کامران با تائید این اظهارات گفت: «وقتی وحید به خانه برگشت، متهم با تهدید چاقو مرا آزار داد. سپس گوشی‌ام را دزدید و متواری شد.» در ادامه، متهم گفت: «من دو پسر 14 و 17 ساله را با تهدید چاقو به جای خلوت کشاندم و مورد آزار و اذیت قرار دادم. از چهار شاکی دیگر هم با تهدید چاقو و اسپری اشک‌آور سرقت کردم. در زمان ارتکاب جرایم، تحت‌تاثیر شیشه بودم و بیشتر پول‌ها را هم صرف خرید مواد می‌کردم.»
 
مجازات سنگین
 
در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را به جرم سه فقره آدم‌ربایی در مجموع به 60 سال حبس، به جرم شش فقره سرقت مقرون به آزار در مجموع به 72 سال حبس و 594 ضربه شلاق، به جرم نگهداری اسپری غیرمجاز (سلاح غیرمجاز) به 5/2 سال حبس و به جرم آزار و اذیت دو پسر نوجوان به 200 ضربه شلاق محکوم کردند. این احکام با تائید در دیوان عالی کشور قطعی شد.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir