اظهارات تکان دهنده از یک قتل خیالی
«من دوستم را کشته‌ام. پنجشنبه که خانواده‌ام در خانه نبودند او را کشتم و جسدش را داخل پتویی پیچانده و با کمک راننده آژانسی، آن را در قطعه 330 بهشت زهرا دفن کرده‌ام.

جناب سروان من آدمکش هستم

عصر شنبه 21 مرداد امسال، پسر جوانی وارد کلانتری 113 بازار شد و به سمت اتاق افسر نگهبان رفت و به مأمورکلانتری که پشت میز نشسته بود گفت: «من دوستم را کشته‌ام. پنجشنبه که خانواده‌ام در خانه نبودند او را کشتم و جسدش را داخل پتویی پیچانده و با کمک راننده آژانسی، آن را در قطعه 330 بهشت زهرا دفن کرده‌ام. من قاتل هستم و از شما می‌خواهم که مرا بازداشت کنید.»
 
اظهارات پسر 20 ساله آنقدر تکان دهنده بود که بلافاصله با دستور بازپرس کشیک جنایی بازداشت شد و صبح روز گذشته برای تحقیقات به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.بابک، زمانی که مقابل بازپرس سجاد منافی‌آذر ایستاد، مدعی شد که یکی از دوستانش را به قتل رسانده است.
 
این درحالی بود که مادر پسر جوان گفت: «آقای قاضی باور کنید پسرم اصلاً دوستی ندارد که بخواهد او را بکشد. او تنها با سه نفر از هم دانشگاهی‌هایش ارتباط دارد که همه آنها هم حال خوبی دارند.
 
درباره پنجشنبه‌ای که می‌گوید مرتکب جنایت شده ما خانه بودیم و او گفت می‌خواهد به سر مزار پسر خواهرم برود. پسر خواهرم به خاطر مشکلات روحی شدید حدود 40 روز قبل دست به خودکشی زد و چند روز قبل هم مراسم چهلمش برگزار شد. حتی وقتی گفت می‌خواهد به بهشت زهرا برود با او هیچ مخالفتی نکردیم.
 
اما وقتی برگشت متوجه شدیم گوشی تلفن 3 میلیون تومانی‌اش را به جای کرایه به راننده آژانس داده است. بابک هیچ سابقه بیماری نداشت ولی سه روز است که حالات و رفتارش تغییر کرده و وضعیت‌اش به قدری نگران‌کننده شده بود که او را به بیمارستان بردیم. اما بیمارستان گفتند که جا ندارند و برای اول مهر به ما وقت دادند تا بابک را بستری کنند.
 
ولی باورکنید از زمانی که یک فیلم دید و این اتفاق برای بچه خواهرم رخ داد روحیه‌اش تغییر کرد و مریض شد.»در ادامه تحقیقات و باتوجه به نظریه پزشکی قانونی که پسر جوان دچار اختلال شدید روانی است، بازپرس جنایی دستور بستری پسر جوان در بیمارستان روانی را صادر کرد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران