دستگیری قاتل پسر 7 ساله رودباری در جیرفت
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل پسر هفت ساله رودباری پس از گذشت 10 روز در شهرستان جیرفت خبر داد.

دستگیری قاتل پسر هفت ساله رودباری

سرهنگ ماشالله ملایی افزود: طی اعلام گزارش وقوع قتلی در شهرستان رودبار جنوب و احتمال فرار قاتل به شهرستان های مجاور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان جیرفت قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدامات شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفای قاتل در حومه شهر به دست آوردند.

وی تصریح کرد: شامگاه سه شنبه پس از هماهنگی با مقام قضایی و اطمینان از حضور قاتل در محل، ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با همکاری پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب قاتل را در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاتل، کودک خردسال را به دلیل اختلافات خانوادگی با سلاح جنگی مورد اصابت گلوله قرار داده و از محل متواری شده بود که پس از گذشت 10 روز از ارتکاب جرم با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر و روانه محاکم قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: متهم دارای سوابق متعدد کیفری از جمله تیراندازی های ایذایی، ایجاد رعب و وحشت و شررات است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: عدم آموزش مهارت های کنترل خشم در خانواده ها و تصمیم گیری در حالات روحی نامناسب منجر به رخ دادن چنین حوادث تلخی خواهد شد که نتایج زیانباری را در جامعه درپی دارد.

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir