مرد همسرکش را شناسایی کنید
پلیس با انتشار تصویر مردی که متهم به قتل همسرش است، از شهروندان خواست او را شناسایی کنند.

این مرد را شناسایی کنید و به پلیس اطلاع دهید

در ساعت 8 صبح روز شنبه 16بهمن ماه سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در خیابان مرزداران - خیابان ابراهیمی به کلانتری 139 مرزداران اعلام شد که باحضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی 30 ساله به نام آمنه در منزلش با ضربات متعدد جسم تیز به قتل رسیده است.

باتشکیل پرونده مقدماتی باموضوع قتل عمـد و به‌دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی دراختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. پدرمقتول که باحضور درمحل جنایت باجسد دخترش مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، پس از حضور کارآگاهان درصحنه جنایت گفت: طبق روال هرروز برای بردن دخترم به محل کارش، به دنبال او رفتم اما او از خانه‌اش بیرون نیامد. چندین بار زنگ خانه را زدم اما او در را باز نکرد. با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم اما باز هم پاسخگو نبود، به دامادم زنگ زدم که او نیز تلفن همراهش را پاسخ نداد.

پدر مقتول ادامه داد: نگران شدم و بلافاصله به مدرسه نوه‌ام هلیا رفتم و کلید منزلشان را تحویل گرفتم. هلیا گفت که پدرش او را طبق روال هر روز به مدرسه رسانده، به سرعت خودم را به منزل دخترم رسانده و وارد خانه شدم. پس از ورود به خانه، دخترم را در اتاق خواب در حالیکه یک قبضه چاقوی آشپزخانه هنوز داخل سینه‌اش قرار داشت پیدا کردم؛ او مرده بود و با درخواست کمک من از همسایه‌ها پلیس به محل آمد.

هلیا نیز پس از حضور درخانه و اطلاع از مرگ مادرش، در خصوص آخرین باری که بامادرش خداحافظی کرد به کارآگاهان گفت: ساعت 7 صبح از خواب بیدار شدم و پدرم برایم صبحانه درست کرد و در کیفم گذاشت. او سوئیچ ماشینش را به من داد و گفت که بروم پایین تا او بیاید. چند دقیقه بعد یادم افتاد که توپ تنیسم را بر نداشته‌ام برگشتم بالا، مادرم در پذیرایی نشسته بود و داشت گوشی تلفن همراهش را چک می‌کرد، بامادرم به دنبال توپ تنیس گشتیم اما آن‌را پیدا نکردیم. من پائین رفتم و پدرم پنج دقیقه بعد آمد. در مسیر مدرسه پدرم مرتبا از من می خواست که مراقب خودم باشم و چندین بار این جمله را تکرار کرد، کاری که پیش از این هیچگاه از پدرم ندیده بودم. پدر و مادرم روز جمعه باهم دعوا کرده بودند و من صدای مشاجره آنها را از داخل اتاق شنیده‌بودم.

کارآگاهان در ادامه و باتحقیق از همسایگان و اهالی مجتمع مسکونی اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری مقتول با همسرش به نام ابوالفضل . ش 33 ساله دارای سابقه قبلی بوده و حتی در چندین مورد نیز به علت شدت درگیری‌هایشان از سوی همسایگان مورد اعتراض قرار گرفته‌اند. بنا بر اظهارات صریح همسایگان، ابوالفضل چندین بار در اظهاراتش عنوان کرده بود که سرانجام یک روز همسرش  را به قتل می‌رساند.

باتوجه به شواهد و دلایل بدست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط همسر مقتول، کارآگاهان به قصد انجام تحقیقات به محل کار ابوالفضل در شهرستان شهریار اعزام شدند، او مالک یک کارگاه بتن‌ریزی در شهریار است اما بنا بر اظهارات کارگران کارگاه او از روز جنایت هیچ مراجعه‌ای به کارگاه خود نداشته‌است.

همچنین درادامه، تحقیقات از خانواده ابوالفضل دردستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما آنها نیز در اظهاراتی مشابه مدعی شدند که از ابوالفضل هیچگونه اطلاعی ندارند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبـر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری همسر مقتول به عنوان تنها مظنون و متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر ابوالفضل . ش از سوی بازپرس  پرونده صادر شده است. بنابراین کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این فرد به عنوان قاتل متواری شده‌اند یا اطلاعاتی در خصوص نشانی و محل مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند باید هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir