تجاوز، شکستن دست و پا و قرار دادن جسد در سرکه
ارتباط متهم پرونده آتنا با قتل دو زن در گیلان منتفی شد. ادعای تبرئه متهم با وساطت یکی از بستگانش واقعیت ندار.

همه چیز درباره پرونده قتل و تجاوز به آتنا / چرا قاتل آتنا در پرونده قبلی تبرئه شده بود؟

رییس دادگستری اردبیل :دوربین‌های مغازه متهم یکی دو روز قبل جنایت خاموش می‌شود. معاینات پزشکی تأیید می‌کند که تجاوز به آتنا توسط همین متهم صورت گرفته است.متهم در تحقیقات گفته "یکی دو روزی بود که آتنا نظرم را جلب کرده بود..."اعتراف متهم به ارتکاب دو قتل دیگر، از دلایل طولانی شدن رسیدگی به پرونده است
چک زنی که ۳ سال قبل کشته شده بود در خودروی متهم کشف شد.ماجرا از این قرار بوده که یک خانمی به نام عصمت در سال ۹۱ مفقود می‌شود. چون این متهم با او تماس‌های تلفنی داشته همان موقع به‌عنوان مظنون دستگیر می‌شود اما چون هیچ وقت جسدی پیدا نشد و همچنین به دلیل اینکه احتمال داده می‌شد از طریق مرز به کشور آذربایجان رفته باشد و از سوی دیگر علیه او شکایتی نشده  این فرد که متهم به آدم‌ربایی بود بعد از دو هفته آزاد شد. ارتباط متهم پرونده آتنا با قتل دو زن در گیلان منتفی شد. ادعای تبرئه متهم با وساطت یکی از بستگانش واقعیت ندار.

 

*************************

 قاتل آتنا 6 ساله پارس آبادی که پیش از این در مراجع انتظامی و قضایی به قتل این دختربچه اعتراف و حتی صحنه قتل را بازسازی کرده بود، پس از گذشت حدود 2 ماه از این حادثه تلخ، منکر تمام اعترافات قبلی‌اش شده و حتی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز به این دختر خردسال را انکار می‌کند.

 او  با رد تمامی اتهامات قبلی خود، مدعی شد که تمام اعترافاتش زیر فشار بوده است.

بخشی از اعترافات قاتل آتنا که الان منکر آنها شده است : شهلا، خاله آتنا: قاتل آتنا برای اینکه جسد بوی تعفن نگیرد، او را در سرکه نگه داشته بود، برای همین تمام موهای آتنا ریخته بود و برای اینکه بتواند آتنا را درون ساک پنهان کند پاها و کمر آتنا را می‌شکند و درون ساک می‌گذارد، برای همین ماموران آگاهی و پزشکی قانونی به ما گفتند اجازه ندهیم پریناز (مادر آتنا) و بهنام جسد آتنا را ببینند. اگر خواهرم با آتنا خداحافظی می‌کرد، الان کمی آرام می‌شد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: همشهری