خودکشی دسته جمعی اشرار
فرمانده انتظامی استان لرستان از خودکشی دسته جمعی اعضای باند اشرار این استان خبر داد.

اشرار پس از دستگیری خودشان را به طور دسته جمعی کشتند

سردار قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان گفت اعضای باند اشرار لرستان که پس از ماه‌ها فرار از سوی پلیس غافلگیر و دستگیر شدند پس از ملاقات با خانواده هایشان با خوردن قرص‌هایی به صورت گروهی دست به خودکشی زدند.سردار قنبری افزود: سردسته باند اشرار لرستان  از 7 اسفند 93 به اتهام قتل  تحت تعقیب بود. اعضای باند هم برای فراری دادن یک زندانی نقشه کشیده بودند که ناکام ماندند.

وی ادامه داد: سپس مخفیگاه این باند در کرج شناسایی شد. آنها در کرج نیز از یک طلافروشی سرقت کرده، خودرویی را دزدیده و پس از شهادت یک افسرپلیس به خرم آباد گریخته بودند. فرمانده انتظامی استان لرستان اضافه کرد: سرانجام اعضای باند  تبهکاران در عملیاتی غافلگیرانه به دام افتادند. این افراد پس از دستگیری خواستار دیدار با خانواده هایشان شدند. این درحالی بود که آنها قبل ازدستگیری قرص خورده بودند که دوتن از آنها جان سپرده ودوتن دیگرنیز با تلاش پزشکان نجات یافتند.

بررسی‌ها نشان داد اعضای این باند که 21 تا 26 ساله هستند، هفت مورد سرقت مسلحانه درپرونده داشته‌اند.

 

خبرتکمیلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز لرستان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: خبر خودکشی دسته جمعی اشرار لرستان که در رسانه ها منتشر شد ازاساس تکذیب می شود و چنین خبری صحت ندارد.
سرهنگ شیر آوژن افزود: با هماهنگی مقام قضایی در صدد برخورد قانونی با منتشر کنندکان این خبر کذب هستیم.
گفتنی است امروز در فضای مجازی بر خی رسانه ها بدون ذکر منبع خبری را منتشر کردند که بر اساس آن 4 زندانی شرور هنگام ملاقات با خانوادههایشان در خرم آباد با خوردن قرص دست به خودکشی دسته جمعی زده بودند که 2 نفر از آنها فوت کرده  و 2 نفر دیگر با تلاش پزشکان از مرگ نجات پیدا کرده است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: باشگاه خبرنگاران