یک جنایت عجیب خانوادگی در خیابان یخچال تهران
تیم جنایی با مراجعه به محل کار قاتل در پاسداران، با اجساد چاقو خورده یک پیرمرد و پیرزن مواجه شد. پدر و مادر قاتل، صبح دیروز از شهرستان  به تهران آمده و به محل کار پسرشان رفته بودند.

زوایای پنهان جنایت خیابان یخچال

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از کشف جسد یک پیرزن و پیرمرد در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که عامل جنایت شب گذشته در خیابان یخچال پدر و مادرش را پس از ضربه زدن چاقو به گردن خود به قتل رسانده است.

محمد شهریاری ادامه داد: ساعت 21 شب گذشته خبر کشف جسد سه نفر در یک خانه در خیابان یخچال گزارش داده شد که با حضور در محل جنایت و بررسی های به عمل آمده مشخص شد که مردی حدودا 40 ساله  با ضربات چاقو همسرش و پسر 11 ساله‌اش را به قتل رسانده و بعد با ضربه چاقو به گردنش خودکشی کرده است.

وی افزود: خانواده همسر قاتل پس از مراجعه به منزل قاتل و باز نکردن در منزل، پلیس را در جریان قرار داده و پس از گشودن در منزل با سه جسد مواجه شده بودند. حسب اطلاع بدست آمد که قاتل پدر و مادر خود را از شهرستان به تهران فراخوانده بود و ظاهرا پدر و مادر قاتل هم صبح روز گذشته از شهرستان به تهران آمده بودند و در محل کار پسرشان (شرکت ساختمانی) در منطقه پاسداران حضور یافته بودند که تیم جنایی پس از مراجعه به محل کار قاتل با جسد  پیرمرد و پیرزن مواجه شدند.

وی با بیان این‌که «پرونده این حادثه در دادسرای جنایی تشکیل شده است»، گفت: زوایای این حادثه در حال بررسی است و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند.

 

خبرهای تکمیلی به گزارش سلامت نیوز


ساعت 21 شب گذشته وقوع یک جنایت خانوداگی در خیابان شریعتی خیابان یخچال به کلانتری 124 قلهک اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر کشف اجساد متعلق به یک خانواده سه نفره بنام های پژمان40 ساله، مینو 36 ساله و پارسا 11 سال، بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در تحقیقات از خواهر مقتول، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او در مراجعه به منزل خواهرش متوجه آثار خون روی نرده های دزدگیر خانه خواهرش شده به مغازه کلیدسازی رفته و مجددا با کلیدساز به منزل خواهرش آمده ؛ پس از باز شدن در با اجساد خواهرش ، خواهر زاده اش و همسر خواهرش روبرو و نهایتا موضوع به پلیس اطلاع داده شده است.

خواهر مقتول در اظهاراتش با اشاره به اختلاف مقتول با همسرش،به کارآگاهان گفت:قرار بود تا امشب مادرمان از مسافرت به یک کشور اروپایی به ایران بازگردد ؛ طبق قرار قبلی با مینو ، حدودا ساعت 14 با گوشی تلفن همراه مینو تماس گرفتم تا قرار رفتن به فرودگاه امام خمینی را با هم بگذاریم اما او پاسخگوی تماس های من نبود.

چندین بار و در ساعت های مختلف با مینو تماس گرفتم اما او پاسخگو نبود ! با گوشی تلفن همراه همسرش تماس گرفتم اما او نیز پاسخگو نبود، با تلفن همراه پارسا تماس گرفتم اما او نیز پاسخگوی تماس های من نشد. حدود ساعت 20:30 به منزل خواهرم مراجعه کردم ؛ زنگ خانه را زدم اما کسی در را باز نمی کرد.



خودروهای مینو و پژمان هر دو در پارکینگ ساختمان بود به پشت در آپارتمان آنها در طبقه دوم واحد ششم رفتم. زنگ زدم اما کسی در را باز نکرد. ناگهان متوجه آثار خون روی نرده های دزدگیر آپارتمان شدم.

می دانستم که مینو و پژمان با یکدیگر اخلاف شدید پیدا کردند و حتی خواهرم چندین بار از پژمان درخواست طلاق کرده، ترسیدم به دنبال کلید ساز رفتم. زمانی که وارد خانه شدیم، همه جا پر از آثار خون بود. داخل اتاق خواب، جسد مینو و پژمان افتاده بود و جسد پارسا نیز در داخل حمام با سر وصدای من ، همسایه ها به طبقه دوم آمده و پس از دقایقی پلیس در محل حاضر شد.




در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که عامل جنایت با جسم تیز اقدام به کشتن همسر و پسر خود کرده و در ادامه به زندگی خود نیز پایان داده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده جنایت خانوادگی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که پدر و مادر پژمان ( 68 ساله و 65 ساله قرار بوده تا از شهرستان به تهران مراجعه کنند ؛ بلافاصله تماس با این دو نفر آغاز تا در خصوص انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرشان از آنها تحقیق شود اما آنها نیز پاسخگوی تماس های کارآگاهان و دیگر اعضای خانواده شان نبودند.

در ادامه با شناسایی دفتر کار پژمان در منطقه پاسداران ، کارآگاهان صبح روز سه شنبه به این محل مراجعه و پس از ورود به داخل دفتر کار پژمان با اجساد پدر و مادر وی ، در حالیکه آنها نیز مورد جراحت شدید ناشی از جسم تیز قرار گرفته بودند ، روبرو شدند.

در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر ورود پدر و مادر پژمان به داخل ساختمان شدند که پژمان نیز آنها را همراهی می کرده و پس از دقایقی ، پژمان به تنهایی از ساختمان خارج شده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در حال حاضر کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در محل جنایت منطقه پاسداران حضور داشته و تحقیقات از دیگر اعضای خانواده مقتولین پرونده در دستور کار قرار گرفته است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir