تله‌کابین رامسر سقوط کرد
معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر از مجروح شدن 7 نفر بر اثر سقوط تله‌کابین رامسر خبر داد.

گزارشی از فوت سرنشینان اعلام نشده است

شاهین فتحی از سقوط تله‌کابین رامسر خبر داد و گفت: ساعت 12:20 امروز دو کابین تله‌کابین رامسر سقوط کرد که در پی این اتفاق 7 نفر مصدوم شدند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر در ادامه عنوان کرد: 3 نفر از مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های استان مازندران و گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی درمورد اینکه آیا این حادثه کشته داشته است یا خیر؟ گفت: هنوز گزارش تایید شده‌ای مبنی بر اینکه این حادثه مورد فوتی داشته باشد، اعلام نشده است.

علت سقوط تله‌کابین رامسر برخورد با صخره بود

پیرحسین کولیوند نیز در گفت و گو با ایسنا، در مورد حادثه سقوط دو دستگاه کابین تله‌کابین توچال و شایعه فوت دو نفر در این حادثه اظهار کرد: طبق استعلام‌ گرفته شده، این حادثه تا کنون فوتی نداشته است و مصدومان آن به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شده‌اند.

سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: با توجه به توقف تله کابین و تا زمان رفع اشکال  جهت بررسی وضعیت سرنشینان کابین‌ها (احتمال اضطراب و .. )، آمبولانس‌های اورژانس همچنان در محل حادثه استقرار خواهند داشت.

وی در مورد حادثه گفت: در ساعت۱۲:۲۴ امروز یکشنبه ۲۶ شهریور خبر این حادثه به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام شد. این حادثه در اثر سقوط کابین در ضلع شمالی و برخورد کابین با صخره در ضلع جنوبی در تله کابین رامسر اتفاق افتاد.

سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: در اثر این حادثه ۷ نفرمصدوم شدند. آمبولانسهای پایگاه‌های اورژانس رامسر،کتالم،چابکسر و پایگاه‌های هلال احمر چابکسر و رضی محله به محل‌ حادثه اعزام شدند.

وی در مورد آمار مصدومان گفت: مصدومان حادثه ۴ نفر آقا و ۳ نفر خانم بودند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام سجاد رامسر منتقل شدند.

کولیوند در مورد شایعه فوت دو نفر در این حادثه گفت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، تا کنون این حادثه فوتی نداشته است.

تصاویری از حادثه سقوط تله کابین در رامسر

تصاویری از حادثه سقوط تله کابین در رامسر

 

حال عمومی مصدومان حادثه تله‌کابین رامسر مساعد است

مدیر بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر از مساعد بودن حال عمومی مصدومان حادثه تله‌کابین این شهرستان خبر داد.

حسن عسگری مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تماسی که در ساعت 12 و 11 دقیقه از سوی همکاران اورژانس 115 گرفته شد 7 مصدوم تله‌کابین رامسر به این بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه پس از این تماس،  بلافاصله در بیمارستان رامسر کد بحران اعلام و همکاران در اورژانس مستقر شدند، تصریح کرد: پس از اعلام این خبر اورژانس 115 گیلان و مازندران آغاز به امدادرسانی کردند.

مدیر بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر گفت: در بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر اقدامات اولیه انجام شدو حال عمومی تمامی این افراد مساعد است.


 




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir