متهم فراری بیمارستان طالقانی اهواز
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: متهم فراری از بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز، طی عملیات ضربتی پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

دستگیری متهم فراری از بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز

منطقه خوزستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده با اشاره به دستگیری  متهم فراری، اظهار کرد: در پی فراری دادن یک زندانی از بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز، ماموران انتظامی با توجه به اهمیت موضوع دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل اختفای این متهم فراری را در شهرستان ملارد شناسایی کرده و پس از هماهنگی  با مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرکننده متهم را دستگیر کردند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت مردم بوده و با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت شهروندان برخورد می کند، خاطرنشان کرد: افرادی که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند باید بدانند که نیروی انتظامی همواره هوشیار و بیدار بوده و با آنان برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سردار عباس زاده در پایان با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی امری ضروری است، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا هرگونه حرکت و اقدام مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir