مدیر کانال تلگرامی نذری‌یاب در زنجان دستگیر شد
 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به رصد و پایش فضای مجازی از شناسایی و دستگیری مدیر متخلف کانال تلگرامی نذری‌یاب در زنجان خبر‌ داد.

دستگیری مدیر کانال تلگرامی نذریاب

محمدعلی آدینه‌لو با اشاره به رصد و پایش فضای مجازی از شناسایی و دستگیری مدیر متخلف کانال تلگرامی نذری‌یاب در زنجان خبر‌ داد و اظهار داشت: متهم انگیزه خود را از ایجاد اختلال و بی‌نظمی در ترافیک شهر، هیئت و دسته‌های عزاداری و ایجاد مزاحمت و سر کار گذاشتن شهروندان اعلام کرده است.

وی بیان کرد: متهم کانالی تحت عنوان "اینجا زنجان است" ایجاد و در ماه محرم سال جاری به بهانه اطلاع‌رسانی در مورد پخش نذری به دروغ شهروندان را سر کار گذاشته و قصد داشته از این طریق ایجاد بی‌نظمی و مزاحمت کند.

آدینه‌لو تصریح کرد: متهم به نام "ع - ا" ساکن زنجان با اقدامات فنی پلیس فتا شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضا به محل اختفای وی اعزام و متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهم پس از روبه‌رو شدن با قرائن و شواهد موجود در پرونده لب به اعتراف گشود اظهار کرد: به عنوان مدیر کانال برای اطلاع‌رسانی پخش نذری در سطح شهر به صورت غیر‌قانونی اقدام به اخذ شماره خط اعظای محل‌های که به هیچ عنوان محل پخش نذری نبودند را اطلاع‌رسانی می‌کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بزهکار در شبکه مذکور اقدام به درج آگهی کذب و آگهی نذری قلیان در زنجان می‌کرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان با هشدار به مردم زنجان مبنی بر اینکه فریب اطلاعات غلط را در فضای مجازی نخوردید گفت: موارد مشکوک در فضای مجازی را از طریق فوریت های پلیسی 110 به پلیس فتای استان اطلاع دهند.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : yjc.ir