جزییات سقوط دو دختر جوان از پل چمران اصفهان
به گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه، این 2 دختر بطور همزمان خود را از بالای پل چمران به پایین پرتاب کرده اند.به گفته شاهدان، این دختران خود را پایین پل چمران پرتاب کردند و کسی مسبب سقوط آنها نبوده است.

سقوط دو دختر از پل چمران اصفهان

2 دختر حدود 20 ساله روز شنبه در پی سقوط از پل چمران اصفهان به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شدند.مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه در ساعت 11 و 38 دقیقه امروز اتفاق افتاد و هر دو دختر دچار مصدومیت شدید شدند.عباس عابدی افزود: دختران مصدوم پس از ارائه خدمات درمانی اولیه بلافاصله به بیمارستان های امین و غرضی اصفهان منتقل شدند.

 1447681_292.jpg
وی افزود: امدادگران اورژانس سه دقیقه پس از اعلام حادثه به محل رسیدند و خدمات اولیه درمانی را به 2 دختر جوان ارائه کردند.به گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه، این 2 دختر بطور همزمان خود را از بالای پل چمران به پایین پرتاب کرده اند.به گفته شاهدان، این دختران خود را پایین پل چمران پرتاب کردند و کسی مسبب سقوط آنها نبوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در خصوص علت این حادثه گفت: هنوز اطلاعی از دلایل این حادثه در دست نیست و نمی توان به قطع یقین گفت این دختران اقدام به خودکشی کرده‌اند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir