قتل مرموز دختر جوان با ضربات چاقو
رازگشایی از قتل هولناک دختر جوانی که در یکی از محله‌های حاشیه شهرهمدان با ضربات چاقو به قتل رسیده است در دستور کار تیم جنایی قرارگرفت.

قتل هولناک دختر جوان در یکی از محله‌های حاشیه شهرهمدان

صبح دیروز اعضای خانواده‌ای با پلیس تماس گرفته و از قتل دخترشان با ضربات چاقو خبردادند. با اعلام گزارش این جنایت به پلیس، بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق راهی محل جنایت -خانه قربانی- شدند وتحقیقات برای رازگشایی از این جنایت هولناک آغاز شد.خانواده قربانی ماجرا، درنخستین تحقیقات به پلیس گفتند پس ازاینکه بارها با تلفن‌های دخترجوان تماس گرفتند و موفق به صحبت نشدند، نگران شده وخود را به خانه رساندند که با جسد خونینش روبه‌روشدند.
 
سرهنگ پژمان قویمی، رئیس پلیس شهرستان همدان گفت:«ساعت 9 و 15 دقیقه صبح دیروز مأموران کلانتری 19 فرهنگیان محله اسلام آباد در جریان وقوع قتلی در خانه‌ای قرار گرفتند. تحقیقات مقدماتی نشان داد مقتول دختری 34 ساله و مجرد است که به نظر می‌رسید شب قبل در خانه خود کشته شده بود.»
 
هر چند گمانه زنی‌ها، نوک پیکان اتهام قتل را به سمت یکی از نزدیکان مقتول نشانه رفته است اما سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: «هنوز پرونده قتل تکمیل نیست و نمی‌توان بر اساس گمانه زنی‌ها وفضای مجازی اظهارنظر کرد.
 
کار پلیس مبنای علمی و کارشناسی دارد و نمی‌توان براساس حدس و گمان تصمیم‌گیری و اظهارنظر کرد. ابعاد و زوایای این قتل پنهان نیست و امید می‌رود با تحقیق و بررسی کارآگاهان پلیس، بتوان در کمترین زمان قاتل را دستگیر کرد.»

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران