مدیر اورژانس گیلان با بیان اینکه سقوط اشیا از ارتفاع علت اصلی مصدومیت این افراد بوده است، گفت: تعداد مصدومین زلزله شب گذشته در گیلان به 30 نفر رسید.

زلزله در لنگرود گیلان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: زمین لرزه در گیلان خسارت جانی و مالی نداشت.

حجت شعبانپور در گفت و گو با ایسنا منطقه گیلان گفت: زلزله ای به بزرگی 4/8 ریشتر که در  9 کیلومتری شهرستان لنگرود در عمق 23 کیلومتری از سطح زمین  به وقوع پیوست. این زلزله تا کنون فقط 2 مصدوم داشته است که این افراد به دلیل برخورد جسم خارجی به سر مصدوم شدند که برای دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان رودسر مراجعه کرده‌اند.

مردم گیلان به دلیل داشتن خاطره تلخ از زلزله رودبار ترسیده اند و ما امیدواریم که شاهد اتفاق تلخی در هیچ کجای کشور مان نباشیم. با دستور استاندار تمامی دستگاههای خدمت رسان در آماده باش قرار گرفته اند و لازم است گیلانیان شب را هوشیار بخوابند و به نکات ایمنی که در خصوص زلزله وجود دارد توجه کنند.

............................................................................

تعداد مصدومان زلزله گیلان به 28 نفر رسید.

............................................................................

زلزله در قزوین هم احساس شد.

.......................................................................

دکتر پیمان اسدی مدیر اورژانس گیلان: تعداد مصدومین زلزله شب گذشته در گیلان به 30 نفر رسید. 13 نفر در لنگرود، 3 نفر در املش، 3 نفر در رودسر، 10 نفر در لاهیجان، یک نفر در  آستانه اشرفیه به بیمارستان‌ها مراجعه کردند. سقوط اشیا از ارتفاع علت اصلی مصدومیت این افراد بوده است. حال مصدومان خوب است و سرپایی مداوا و راهی منزل شدند.

 براساس اعلام سایت لرزه نگاری کشور در ساعت18:57 دقیقه روز گذشته، 14 آذر زلزله‌ای به بزرگی 4.8 ریشتر در عمق 23 کیلومتری زمین در شهرستان لنگرود ثبت شده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir