تشریح بخشی از جزییات دستگیری متهمان پرونده سرقت مسلحانه گچساران
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اعلام جزییاتی از چگونگی دستگیری سارقان سرقت مسلحانه شهریور امسال در گچساران که هفته گذشته انجام شد گفت: بیش از هفت کیلو گرم طلای به سرقت رفته توسط این سارقان به خانواده مال باخته تحویل داده شد

دستگیری سارقان سرقت مسلحانه شهریور امسال در گچساران

مهرداد کرمی دادستان یاسوج گفت: در پی انجام سرقتی مسلحانه از یکی از طلافروشی های شهر گچساران در شهریور ماه امسال که متاسفانه به کشته شدن دو نفر منتهی شد، به منظور شناسایی هر چه سریع تر سارقان مسلح دستورات قضایی لازم صادر و کارهای اطلاعاتی و عملیاتی مناسبی آغاز شد.
 
دادستان یاسوج افزود: پس از انجام پیگیری ها و رصدهای لازم و مناسب، بالاخره این دو سارق مسلح فراری که دو برادر 24 و 26 ساله طی عملیاتی دستگیر شدند و تحقیقات از آنان آغاز شد.
 
کرمی تصریح کرد: پس از انجام بررسی های لازم طلاهای به سرقت رفته به میزان هفت کیلو و 463 گرم نیز کشف و ضبط و سپس به خانواده مالباخته تحویل داده شد.
 
وی افزود: علاوه بر دو متهم اصلی سه نفر دیگر نیز به عنوان خریدار طلاها و تحصیل مال مسروقه در شیراز دستگیر و با قرار وثیقه به زندان معرفی شدند.
 
دادستان یاسوج با اعلام اینکه رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد و دادستان گچساران در کنار نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، امنیتی تلاش های شبانه روزی به منظور رسیدگی سریع به این پرونده و شناسایی و دستگیری سارقان مسلح انجام دادند، گفت:در یکی دو روز گذشته بازسازی صحنه جرم نیز به انجام رسیده و پرونده در حال سیر مراحل قانونی خود است.
 
وی در خصوص انگیزه متهمان به انجام سرقت مسلحانه و اقدام به قتل دو نفر حین سرقت گفت: انگیزه آنان انگیزه مالی و کسب مال و ثروت بیشتر بوده است.
 

به گفته دادستان یاسوج دو متهم اصلی پرونده با صدور قرار بازداشت موقت در زندان هستند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir