تصادف در اتوبان ارتش تهران منجر به مرگ 4 نفر شد
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودرو تیبا در اتوبان ارتش که منجر به مرگ و مجروح شدن 7 نفر شد، خبر داد.

تصادف مرگبار در اتوبان ارتش

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از تصادف یک دستگاه خودرو تیبا در اتوبان ارتش که منجر به مرگ و مجروح شدن 7 نفر شد، خبر داد.وی درمورد جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 2:24 دقیقه امروز بامداد، تصادفی در مسیر شرق به غرب اتوبان ارتش،‌ ابتدای اتوبان امام علی به سامانه 125 اعلام شد و 2 ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، اضافه کرد: در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی تیبا با 7 نفر سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و با پایه تیر ادوات ترافیکی برخورد کرده است.

تصادف در اتوبان ارتش تهران منجر به مرگ 4 نفر شد

وی با اشاره به وضعیت سرنشینان خودرو، گفت: 3 نفر از  سرنشینان به خارج از خودرو پرتاب شده بودند و 4 نفر دیگر در داخل خودرو محبوس بودند. آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، افراد محبوس شده را از خودرو بیرون آوردند.

این افراد تحویل اورژانس داده شدند و پس از انجام معاینات مشخص شد که 4 نفر از آنها که شامل 3 زن و 1 مرد بودند فوت کردند و 3 نفر دیگر شامل 2 خانم و یک آقامرد هم مجروح شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir