آخرین وضعیت پرونده قتل اهورای سه ساله
رئیس کل دادگستری گیلان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده اهورای 3 ساله گفت: پرونده فعلا در دیوان عالی کشور است و از ریاست دیوان عالی کشور درخواست رسیدگی فوق‌ العاده کرده‌ایم.

وضعیت پرونده قتل اهورای سه ساله

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده قتل اهورای ۳ ساله گفت: پرونده فعلا در دیوان عالی کشور است.

وی ادامه داد: با اعتراض محکوم علیه تقریبا هفته گذشته حکم صادره با پیک و همراه نامه‌ای از سوی اینجانب، به جهت رسیدگی فوق العاده به دیوان عالی کشور ارسال شد.

۲۵ مهرماه رئیس کل دادگستری گیلان از وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل خبر داد و گفت: ناپدری یک پسربچه حدوداً ۳ ساله پس از آزار و اذیت جسمی این کودک، سر طفل را به دیوار می‎کوبد که در اثر این اقدام کودک فوت می‌کند.

سیاوش‎پور خاطرنشان کرد: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این عمل مجرمانه مواد مخدری نیز مصرف نکرده است، اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ۲۶ مهرماه با اشاره به وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل در رشت اظهار کرد: طبق نظریه پزشکی قانونی علت تامه فوت خونریزی مغزی گزارش شده است.

دادستان رشت همچنین هفت آبان ماه از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده قتل اهورای ۳ ساله به دادگاه خبر داد.

وی با اشاره به دریافت نظریه نهایی پزشکی قانونی تصریح کرد: این پرونده پس از طی مراحل قانونی در دادسرا با صدور کیفرخواست کودک آزاری و قتل عمد به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

گفتنی است جلسه محاکمه قاتل اهورا ۸ آذر ماه در دادگاه ۱ کیفری استان گیلان برگزار شد.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع :