واژگونی اتوبوس در محور یاسوج-اصفهان 12 مصدوم برجای گذاشت
رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی اتوبوس در محور" یاسوج-اصفهان" در نزدیکی روستای "باگ" با ۱۵سرنشین خبر داد.

12 مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در محور یاسوج-اصفهان

جلال پوران فرد با بیان اینکه این واژگونی امروز چهارشنبه، ۲۵بهمن ماه ۹۶ ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه به وقوع پیوست، افزود: با توجه به گزارشات اولیه این اتوبوس ۱۵ نفر سرنشین داشته است.

وی با اعلام این خبر به مرکز پیام بلافاصله 9 آمبولانس به منطقه اعزام شد، اظهارکرد: این اتوبوس با 15 سرنشین از مبداء کیش به مقصد اصفهان در حال حرکت بود که سه کشته و 12 مصدم برجای گذاشت.

پوران فرد با اشاره به اینکه اتوبوس به ته دره در محور یاسوج- اصفهان سقوط کرده است، اضافه کرد: مصدومان حادثه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

سرهنگ بهنام ویسی، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  گفت: یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 55 محور یاسوج- اصفهان از مبداء کیش - اصفهان با 15 سرنشین در حرکت بود که 3 نفر در صحنه حادثه فوت کردند و 12 مصدوم در پی داشت که به مراکز درمانی یاسوج انتقال داده شدند.

وی در خصوص علت واژگونی این اتوبوس افزود: علت حادثه در دست بررسی است اما با توجه به بارندگی شدید و لغزنده بودن جاده و اتفاق افتادن تصادف در پیچ جاده احتمالا بالا بودن سرعت زیاد علت حادثه بوده باشد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir