نورقلی پور: مدیرعامل شرکت آسمان استعفا دهد
نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس شرکت آسمان را دارای مشکلات مدیریتی دانست و گفت: حداقل انتظار ما این است که مدیرعامل شرکت آسمان به دلیل مشکلات مدیریتی استعفا دهد.

استعفای مدیر عامل شرکت آسمان حداقل کار در قبال این حادثه است

رامین نورقلی‌پور نماینده کردکوی و ترکمن در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (دوشنبه) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج، در تذکر شفاهی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت هواپیمایی آسمان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه است. به دلیل رخداد این حادثه حداقل انتظار ما این است که مدیرعامل شرکت آسمان به دلیل مشکلات مدیریتی که در این حوزه وجود داشته، استعفا دهد. از وزیر می‌خواهیم در این موضوع وارد شوند.

وی افزود: می خواهم در خصوص مشکل مدیریتی در این حوزه که مستقیما به خلبانان، کارکنان و عوامل پروازی این شرکت فشار وارد کرده متذکر شوم.  در چند ماه اخیر چند نفر از خلبانان باتجربه این شرکت استعفا دادند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلاتی که در خصوص دستمزد برای خلبانان و عوامل این شرکت وجود داشته، گفت: خلبان عزیز پرواز ATR از متعهدترین و باتجربه‌ترین خلبانان این شرکت بوده است. در این شرکت مسئله‌ای وجود دارد و آن این است که تا زمانی که پرواز به مقصد نرسد و پرواز برگشت وجود نداشته باشد حق پرواز به خلبان پرداخت نمی‌شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir