مصدومیت11 نفر بر اثر واژگونی دستگاه اتوبوس در محور کرج-قزوین
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز از مصدومیت ۱۱ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور کرج - قزوین خبر داد.

واژگونی اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان کرج - قزوین ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت

نخستین ساعات بامداد امروز شنبه 25 فروردین، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین- کرج بعد از پل هشتگرد به مرکز اورژانس البرز اعلام شد.

در همین راستا مهرداد بابایی در گفت‌وگویی افزود: بعد از این حادثه بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه حرکت کرده و تکنسین‌های اعزامی پس از ارزیابی صحنه، به بررسی وضعیت مصدومین و انجام اقدامات درمانی پرداختند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز بابیان اینکه این حادثه  ساعت 4:22 بامداد به وقوع پیوست منجر به مصدومیت 11 نفر شد، بیان کرد: 7 نفر از این تعداد مصدومین آقا و 4 نفر خانم بودند که همگی ضمن دریافت خدمات درمانی به بیمارستان‌های امام جعفر صادق(ع) و امام حسن(ع) منتقل شدند و خوشبختانه بین مصدومین مصدوم بدحال نداریم.

وی با بیان اینکه در حادثه دیگری که ساعت 4:40 دقیقه در لاین شمالی اتوبان بعد از پل کردان رخ داد بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر و برخورد 2 دستگاه خودرو به آن یک مرد حدود 40 سال که راننده خودوری زانتیا بود در دم جان باخت، عنوان کرد: راننده تریلر آقای 35 ساله از خدمات درمان سرپایی برخوردار شده و کمک راننده، آقای 63 ساله توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com