قتل دختربچه ۵ ساله آق قلایی
فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: قاتل دختر بچه 5 ساله ساکن یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.

قاتل سلاله سابقه شرارت داشت و مردم روستا از دستش عاصی بودند

‌سرهنگ مجید زائری فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا اظهار کرد: بعد از ظهر ‌روز پنج شنبه ناپدید شدن دختر بچه‌ای 5 ساله به نام سلاله در روستای گری از توابع شهرستان آق قلا به پلیس اطلاع داده شد.

بلافاصله جستجوی مامورین انتظامی برای یافتن دختر بچه آغاز شد و در کمتر از دو ساعت فردی 40 ساله در مراتع اطراف روستا شناسایی و دستگیر شد.

زائری با اشاره به پیدا شدن جسد کودک در مراتع این شهرستان، ‌تصریح کرد: فرد دستگیر شده در اعترافات اولیه به بزه انتسابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

علت اولیه قتل خفگی تشخیص داده شده است. جزئیات بیشتر درخصوص نحوه قتل پس از بررسی پزشک قانونی اعلام خواهد شد.

رامین نور قلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود در خصوص قتل این دختربچه نوشت: خبرها حاکی از آن است که فردی معتاد این دختر کوچک را ربوده و با بستن دست، پا و دهانش در خرابه‌ای رها کرده است. پس از مشکوک شدن و بازجویی و پیدا کردن محل آن دختر بچه معصوم، متأسفانه پلیس و خانواده وی با پیکر بی‌ جان او روبه رو شدند.

‌قاتل سلاله سابقه شرارت داشت و مردم روستا از دستش عاصی بودند

پدر بزرگ سلاله هم ‌با اشاره به جزئیات پیدا شدن جسد نوه‌اش، گفت: قاتل سلاله سابقه شرارت داشت و مردم روستا از دستش عاصی بودند.

عبدالناصر گری اظهار کرد: ساعت 11 و نیم صبح ‌روز پنج شنبه متوجه شدیم که سلاله گم شده و خبری از آن نیست.

بلافاصله با در جریان گذاشتن پلیس و جستجو کردن، فردی که به او مشکوک بودیم را پس از چهار ساعت پیدا کردیم.

پدربزرگ سلاله با اشاره به اینکه قاتل سابقه شرارت نیز داشته است، تصریح کرد: تمام افراد منطقه از دست این فرد عاصی بودند. ما سریع به فکر افتادیم که حتما کار آن باشد و این باعث شد تا به او شک کنیم.

قاتل پس از ربودن سلاله، او را به یکی از انبارهای منطقه منتقل کرد و دست و پایش را بست و سلاله به دلیل خفگی جانش را از دست داد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir